۶ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۲۴

معاون استاندار لرستان:

فلسفه اقدامات در دستگاه‌های اجرایی باید خدمت‌رسانی به مردم باشد

فلسفه اقدامات در دستگاه‌های اجرایی باید خدمت‌رسانی به مردم باشد

خرم‌آباد - معاون عمرانی استانداری لرستان تأکید کرد: فلسفه اقدامات در دستگاه‌های اجرایی استان باید خدمت‌رسانی به مردم باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمدرضا دالوند در مراسم تکریم و معارفه رئیس جهاد دانشگاهی لرستان، این نهاد را پس از انقلاب اسلامی برخاسته از نظام با رویکرد اسلامی بسیار حائز اهمیت عنوان کرد و اظهار داشت: همواره رهبر معظم انقلاب تأکیداتی بر این مرکز علمی و پژوهشی داشتند.

وی ادامه داد: اگر به پیشینه دانشگاهی در کشور توجه کنیم از ابتدا نقص مهمی مانند کاربردی نبودن تحقیقات و پژوهش‌هایی که صورت می‌گرفت، وجود داشت که پس از اتمام کار در کتابخانه‌ها بایگانی می‌شد و برای مردم و نظام ثمری نداشت.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان در ادامه به تأکیدات مقام معظم رهبری بر تأسیس و راه‌اندازی این‌چنین مراکز پژوهشی برای رفع این نقص مهم اشاره کرد و گفت: موضوع مهمی که باید در کارها و مسئولیت‌ها مدنظر قرار گیرد این است که برنامه‌ها و اقدامات ما منتج به چه نتیجه مناسبی شود.

دالوند، ادامه داد: در گام‌هایی که برمی‌داریم و یا برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌شود در نهایت باید خروجی آن مشخص و خدمت به مردم و بشریت باشد، چراکه فلسفه تمام اقدامات و اتفاقات باید خدمات‌رسانی به مردم باشد.

وی تصریح کرد: جهاد دانشگاهی به‌خوبی در این مسیر حرکت کرده و نمونه آن پژوهش‌ها و تحقیقاتی بوده که مورد تأکیدات مقام معظم رهبری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان، افزود: این پژوهش‌ها تبدیل به منشأ خدمت به بشریت شده است و نه‌تنها در کشور بلکه خارج از مرزها دانش و پژوهش‌های این مرکز استفاده می‌شود.

کد خبر 5978533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha