۷ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۴۴

معاون استاندار اصفهان:

تامین آب شرب شهرضا با پروژه انتقال آب به جنوب استان رفع می‌شود

تامین آب شرب شهرضا با پروژه انتقال آب به جنوب استان رفع می‌شود

اصفهان-معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: پروژه در حال انجام انتقال آب به جنوب استان، مشکل تامین آب شرب شهرضا را رفع می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، مهران زینلیان بعد از ظهر پنج شنبه در مراسم تکریم و معارفه شهردار شهرضا اظهار داشت: وظایف شهرداری‌ها منحصر بفرد است زیرا آنها با سایر دستگاه‌ها مرتبط است و شبانه‌روز باید کارهای زیرساختی و خدماتی انجام دهند و به فکر توسعه شهر باشند.

وی افزود: یکی از دغدغه‌های مردم شهرضا آب شرب است در همین راستا پروژه انتقال آب به جنوب استان، شهرهای سمیرم، دهاقان، شهرضا و مناطق جنوبی استان را پوشش خواهد داد، این پروژه با سه پیمانکار فعال در حال انجام است و با وجود تنگناها چند صد میلیارد هزینه شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان خاطر نشان کرد: در حوزه شهری کارهای خوبی انجام شده است، طرح تفصیلی شهرضا با همت مجموعه‌ای از دستگاه‌های مختلف به‌ویژه فرمانداری این شهرستان پس از چند سال بلاتکلیفی ابلاغ شد.

وی با تأکید بر اینکه مسائل تخصصی شهری و بین دستگاهی باید پیگیری شود، افزود: مدیریت جهادی و انقلابی، نوآوری و خلاقیت و استفاده از دانش‌های نوین از ویژگی‌های مدیریت شهری است.

زینلیان با بیان اینکه شهرداری‌ها باید در شفافیت و فسادستیزی پیشتاز باشند، تصریح کرد: استفاده از نخبگان و ظرفیت‌های شهری باید در دستور کار شهردارها باشد و از نظرات نخبگان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: محورهای اصلی توسعه استان دانش بنیان، خدمات مبتنی بر فناوری و مهندسی گردشگری، صنایع دستی است و شهرضا در همه این حوزه‌ها سرآمد است بنابراین شهرداری‌ها در کنار سایر دستگاه‌ها در این محورها پیش بروند.

حمید شهبازی، شهردار شهرضا در مراسم تکریم و معارفه شهردار شهرضا اظهار داشت: با استفاده از سرمایه‌های اجتماعی و انسانی شهر برای رشد آن باید قدم برداریم.

وی با بیان اینکه دارا بودن شهدای سرافراز چون شهید همت، علما، حکماً و عرفا در بلندای تاریخ این شهر منشأ خیر و اثر بودند، افزود: انتظار ما از معاونت عمرانی استانداری اصفهان این است که از این شهر پشتیبانی کنند.

گفتنی است، شهرضا ششمین شهر در کشور دارای شهرداری بوده است و بعد از ظهر پنج شنبه در این مراسم از زحمات حبیب قاسمی، شهردار سابق شهرضا تقدیر و حمید شهبازی به عنوان شهردار شهرضا معرفی شد.

کد خبر 5979225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha