۸ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۰

امام جمعه موقت رشت:

حماسه ۹ دی روز پیوند ملت با ولایت است

حماسه ۹ دی روز پیوند ملت با ولایت است

رشت- امام جمعه موقت رشت با بیان اینکه حماسه ۹ دی روز پیوند ملت با ولایت است، گفت: مردم ولایتمدار گیلان همواره با بصیرت و هوشیاری در همه عرصه ها حضوری ارزشمند دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام صفر قربانپور در نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به مساله مهدویت، ظهور منجی و مصلح در آخر زمان اظهار کرد: در منابع اسلامی غیر تشیع نیز به صراحت از مکاتب و ادیان مختلف نیز به مساله مهدویت اشاره شده که نشان از اهمیت مسئله مهدویت و انتظار بشریت برای ظهور منجی است.

وی با بیان اینکه فلسطین و غزه مساله اصلی در جهان اسلام است، گفت: ایستادگی مردم غزه و مقاومت آنان سرفصل جدیدی از تاریخ اسلام و بشریت در آغاز کرده است.

حجت الاسلام قربانپور با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در خصوص مردم غزه و کودکان و زنان فلسطینی گفت: مقاومت مردم غزه سبب شده تا رژیم کودک کش اسرائیل نتواند به اهداف و مقاصد خود تاکنون دست پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه حماسه ٩ دی روز پیوند امت با ولایت و روز بصیرت و هوشیاری مردم است، ادامه داد: مردم ولایتمدار گیلان به لطف پروردگار و با تکیه بر هوشیاری، همواره در همه صحنه‌ها حضوری ارزشمند داشته و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده‌اند.

وی با اشاره به صحبت‌های یکی از مسؤولان صنعت چای مبنی بر اینکه با پدیده چای سنواتی در کشور مواجه هستیم، تصریح کرد: قصه پرغصه چای دبش کم بود که باید ماجرای چای سنواتی انباشت و بازگشت به چرخه مردم را نیز مشاهده کنیم؟! موضوع چای سنواتی با ضعف مدیریت انجام شده، دچار مساله پر ابهام و مشکوک است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

قربانپور با انتقاد از قیمت برنج که منجر به نارضایتی کشاورزان و در نتیجه افزایش فروش زمین‌های کشاورزی شده است، گفت: امیدواریم سفرهای مسؤولان ملی به استان سبب شود تا پروژه‌های ناتمام به سرانجام برسند.

وی با بیان اینکه آغاز فصل زمستان و افزایش مصرف گاز خانگی فعالان حوزه صنعت را برای نبود انرژی کافی در راستای فعالیت تولیدی نگران کرده است، افزود: امیدواریم با مدیریت کلان و صرفه جویی، مساله کمبود گاز نداشته باشیم.

کد خبر 5979493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha