۸ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۰

امام جمعه محمودآباد:

معرفت ولایی در نظام فکری و رفتاری شهید سلیمانی عینیت یافته بود

معرفت ولایی در نظام فکری و رفتاری شهید سلیمانی عینیت یافته بود

قزوین- امام جمعه محمودآباد گفت: حاج قاسم از شخصیت‌های شاخصی بود که معرفت ولایی در نظام فکری، اعتقادی و رفتاری او عینیت یافته است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر محمودآباد با بیان اینکه ۹ دی روز خدا است اظهار کرد: خداوند در آن روز به خاطر محبتی که در دل مردم نسبت به امام حسین (ع) بود قدرت‌نمایی کرد.

وی با تاکید بر اینکه ۹ دی دشمنان را مأیوس از شکست دادن انقلاب کرد، افزود: ۹ دی دوست را از دشمن و منافق را از مؤمن جدا کرد.

امام جمعه محمودآباد با بیان اینکه گرامیداشت ۹ دی نیز بیش از آنکه از جنس شعار باشد که شعار هم در جای خود لازم است، باید از جنس شعور و تبیین و بصیرت‌افزایی باشد، تاکید کرد: همه باید در ۹ دی از فتنه و دشمنی دشمنان بگوییم و درس‌ها و عبرت‌های آن هشت ماه را مرور کنیم.

وی تصریح کرد: در فرهنگ اسلام ناب و گفتمان انقلاب اسلامی بصیرت به معنای قدرت تشخیص حق از باطل و موضع و اقدام مناسب و بهنگام به نفع جبهه حق است.

امام جمعه محمودآباد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن سالروز شهادت شهید سلیمانی بیان کرد: حاج قاسم از شخصیت‌های شاخصی است که معرفت ولایی در نظام فکری، اعتقادی و رفتاری او عینیت یافته است.

وی در پایان یادآور شد: عصاره عمر انسان‌های فرهیخته را می‌شود در وصیت‌نامه آنان جست وجو کرد و وصیت‌نامه شهید سلیمانی که بندهای آن به صورت مجزا و هر یک برای مخاطبی مشخص، تنظیم شده است در حقیقت نقشه راهی است که ما را به سمت مطلوب دلالت می‌کند.

کد خبر 5979594

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha