۸ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۰۷

استاندار کرمانشاه:

ماموران نیروی انتظامی پیشتاز حفظ نظم و امنیت جامعه هستند

ماموران نیروی انتظامی پیشتاز حفظ نظم و امنیت جامعه هستند

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به شهادت شهید «شهریار بابایی» در راه مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر، گفت: ماموران نیروی انتظامی پیشتاز حفظ نظم و امنیت جامعه هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد طیب صحرایی شامگاه جمعه در دیدار با خانواده شهید «شهریار بابایی» با تبریک و تسلیت شهادت این افسر وظیفه شناس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی به داشتن پلیس مقتدر و با صلابتی که چنین امنیت پایداری در جامعه ایجاد کرده است، افتخار می‌کند.

وی افزود: تردید نداریم که در مجموعه پرافتخار و قهرمان انتظامی استان، صدها نفر دیگر مانند شهید بابایی با همین خصوصیات نمونه مانند شجاعت، غیرتمندی، ایثارگری، رشادت و سلحشوری وجود دارد که حاضرند برای امنیت آفرینی و ناکام ماندن دشمنان جان شیرین خود را فدای اسلام و انقلاب کنند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: آنچه که پلیس را از دیگر دستگاه‌ها و نهادها متمایز می‌کند وجود همین نیروهای مخلص و جان برکفی است که رشادت مندانه و بدون هیچ چشم داشتی به نبرد با مجرمان، سارقان، قاچاقچیان و سوداگران مرگ می‌پردازند.

صحرایی با بیان اینکه پلیس در خط مقدم مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: تقویت مجموعه انتظامی باعث ارتقا امنیت جامعه و متعاقب آن رشد، توسعه و پیشرفت کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه امنیت یک مقوله جمعی و فرابخشی است که همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها در آن مسؤولیت و وظیفه دارند، تاکید کرد: پلیس تنها متولی امنیت آفرینی در جامعه نیست و در این میان همه سازمان‌ها و ادارات نیز هر کدام بنا به موقعیت و شرایطی که دارند در این راستا مسؤول و موظف به مشارکت در امنیت آفرینی و اقدامات پیشگیرانه هستند.

صحرایی یادآوری کرد: با این وجود نقش نیروی انتظامی در امنیت بخشی و امنیت آفرینی در جامعه غیرقابل کتمان بوده و می‌توان پلیس را در خط مقدم مقابله با مجرمان و ناامن کنندگان جامعه دانست که شبانه روز برای امنیت کشور و آسایش شهروندان تلاش می‌کنند.

وی در پایان از خانواده شهید بابایی نیز به نیکی یاد کرد و گفت: خانواده‌های شهدا چشم و چراغ این مملکت هستند و بر همه مسئولان واجب است نسبت به تکریم آنها اقدام کنند.

کد خبر 5979778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha