۹ دی ۱۴۰۲، ۸:۰۲

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری:

ایثار و شهادت رمز پیروزی ملت است

 ایثار و شهادت رمز پیروزی ملت است

بابل- مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به روحیه ایثار و شهادت طلبی در کشور گفت: شهادت رمز پیروزی ملت بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مظاهر حسینی جمعه شب در مراسم ویژه هفته بصیرت در آستان مقدس امامزاده قاسم (ع) شهرستان بابل با بیان اینکه حضرت امام راحل اهل حزبی و جناحی نبود و انقلاب اسلامی هم با حضور مردم شکل گرفت، افزود: همین هیئتی‌ها، مسجدی‌ها و قاطبه مردم مسلمان به خیابان آمدند و این انقلاب بزرگ را شکل دادند.

وی با عنوان اینکه انقلاب ما کاملاً مستقل و خارج از چارچوب سیاسی آن روزگار بود، افزود: در زمان دفاع مقدس که کشورهای بلوک شرق و غرب علیه ما شدند اما تنها و مستقل ایستادیم و مقاومت کردیم و دشمن هر کاری می‌کند که بر ما مسلط شود نمی‌تواند آن هم بخاطر وجود و روحیه ایثار شهادت در میان ملت ما است.

وی با اظهار اینکه ما در راستای اهداف و آرمان‌های خودمان جانمان را هم کف دست می‌گذاریم و حاضر به فداکاری و ایثار در این مسیر هستیم، ادامه داد: شهادت رمز پیروزی تمام موحدین عالم هست و اگر شهادت نبود ما همه گرفتار بودیم و چیزی هم نداشتیم زیرا این دنیا بقا ندارد و براساس اعتقاد ما این دنیا فناپذیر است.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به دیدار رئیس جمهور کوبا با مقام معظم رهبری تصریح کرد: مردم کوبا مقام معظم رهبری را حکیم می‌دانند و اعتقاد دارند در این چند سال از جلوی جنگ جهانی گرفته شد.

مدیرکل تشریفات دفتر مقام معظم رهبری یادآور شد: با هدایت حکیمانه مقام معظم رهبری ماجرای غزه اگر تدبیر نمی‌شد، جنگ جهانی سوم را شاهد بودیم که اگر این اتفاق می‌افتاد حداقل یک میلیون نفر کشته می‌شدند.

وی ادامه داد: در زمان سخنرانی سیدحسن نصراالله حدود سه میلیارد و نیم نفر در حال گوش دادن سخنان ایشان بودند وتصور می‌کردند الان می‌گوید حمله کنید ولی بر خلاف فکر ما تدبیر کرد.

حجت الاسلام حسینی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت: بعد شهادت حاج قاسم چند موشک به عین‌الاسد زدیم درحالی که قبل از ما هیچکس جرأت نداشت به نظامیان آمریکایی نگاه چپ بکند و الان هر روز حشد الشعبی تقریباً هر روز پایگاه‌های آنها را می‌زند.

وی گفت: حاج قاسم گفت جان اهل بیت اینجا یعنی بیت رهبری است و اگر ایشان نباشند ما هیچ چیزی نداریم.

کد خبر 5979862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha