۹ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۰۷

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

تلاش دشمن درطول دوران انقلاب ایجاد فاصله بین مردم و نظام بوده است

تلاش دشمن درطول دوران انقلاب ایجاد فاصله بین مردم و نظام بوده است

دیواندره_مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان گفت: دشمن درطول دوران انقلاب اسلامی به دنبال ایجاد فاصله بین مردم و نظام انقلاب اسلامی بوده اما مردم با بصیرت جلوی فتنه‌های آنها را گرفتند.

به گزارش خبرنگار مهر؛ حجت الاسلام برومند رازیانی پیش از ظهر شنبه در مراسم سالروز گرامیداشت حماسه ۹ دی در جمع مردم شهرستان دیواندره در باب فتنه سال ۸۸ اظهار کرد: بصیرت در جایی معنا دارد و مفهوم پیدا می‌کند که اوضاع غبارآلود و تشخیص حق از باطل سخت باشد.

وی با اشاره به اینکه باید در کنار توان فکری، ایمان، اعتقاد و شجاعت باید وجود داشته باشد، افزود: یک سری از مصلحت اندیش‌ها رضای خلق را بر رضای حق تعالی ترجیح می‌دهند و ممکن است از بیان صدق و حقیقت جلوگیری شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: ما دشمنانی داشته و داریم و این دشمنان هیچ موقع دست از تلاش و فتنه انگیزی بر نمی‌دارند و از قدیم‌ها هم بوده و باز هم خواهد بود.

رازیانی به فتنه‌های سال ۱۳۷۸ که در کوی دانشگاه تهران و انقلاب رنگی که در سال ۱۳۸۸ رخ داد اشاره کرد و گفت: این فتنه‌ها با بصیرت، آگاهی و حضور مردم خاموش شد.

وی افزود: سال ۹۸، سال ۱۴۰۰و ۱۴۰۱ مجدداً دشمن عزم خود را جزم کرده بود تا بین مردم و انقلاب فاصله بیندازد مثلاً دروغ بزرگی که در سال ۱۳۸۸ در سیستم انتخابات رقم خورد و هدفشان براندازی نظام بود؛ اما مردم با خروش خود جلوی این فتنه را گرفتند.

وی یادآور شد: اهداف و نیت خبیث دشمنان نظام برای کسانی که بصیرت دارند کاملاً شناخته شده است بعضی با رنگ سبز آمدند و به مقدسات دینی و سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله بی‌احترامی کردند؛ اما مردم با بصیرت صف خود را از آنها جدا کردند و چنان حادثه‌ای به یادگار گذاشتند که به اذعان کارشناسان سیاسی تا بحال چنین سابقه‌ایی نداشته است.

کد خبر 5980403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha