۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۴۱

فرمانده سپاه زرندیه:

دشمن با رویکرد منافقانه به دنبال جریان سازی علیه نظام است

دشمن با رویکرد منافقانه به دنبال جریان سازی علیه نظام است

زرندیه- فرمانده سپاه زرندیه گفت:دشمن با رویکرد منافقانه به دنبال فتنه انگیزی و جریان سازی علیه نظام جمهوری اسلامی است که باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ پاسدار محسن صادقی ظهر شنبه در نشست شورای اداری شهرستان که به مناسبت فرارسیدن نهم دی ماه برگزار شد، اظهار کرد: جبهه کفر و استکبار در فتنه انگیزی و فتنه گری با تکیه بر اهرم‌های قدرت سعی دارند رهبری الهی را از صحنه خارج و دین را به حاشیه برانند.

فرمانده سپاه زرندیه با تاکید بر اینکه جبهه باطل همواره در برابر جبهه حق قرار داشته و درصدد جلوگیری از قدرت و اقتدار جبهه حق بوده یادآور شد: یکی از فراوان‌ترین شیوه‌های عملکردی دشمنان علیه جبهه حق که همواره در طول تاریخ مورد استفاده آنان قرار گرفته، فتنه گری و برپایی غائله است.

وی اطلاعات و امپراطوری رسانه‌ای، ثروت، وجاهت و مکنت را از جمله اهرم‌های قدرت جبهه استکبار در فتنه انگیزی دانست و افزود: دشمنان با بزرگنمایی و تقدس گرایی همراه با رویکردی منافقانه به دنبال فتنه انگیزی و جریان سازی علیه نظام مقدس اسلامی است.

وی با اشاره به اهمیت بازخوانی فتنه ۸۸ در میان نسل جوان بیان کرد: با گذشت نزدیک به ۱۵ سال از فتنه‌ای که نابودی نظام و انقلاب را نشانه رفته بود، هنوز بسیاری از مردم بویژه نسل جوان از ریشه‌ی این فتنه آگاهی کافی ندارند.

فرمانده سپاه زرندیه مردم را یکی از اضلاع سه گانه نظام اسلامی و حاکمیت دینی عنوان کرد و افزود: نقش مردم در بقای نظام اسلامی بسیار اساسی و زیربنایی است و در حماسه ۹ دی بسیجی وار به میدان آمدند و جلوتر از بسیاری از مسئولین در سال ۸۸ مقابل جریان فتنه انگیز ایستادند.

کد خبر 5980582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha