۱۰ دی ۱۴۰۲، ۹:۳۸

رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر:

اعتبار هوشمندسازی در بودجه سال آینده شهرداری بوشهر دیده شود

اعتبار هوشمندسازی در بودجه سال آینده شهرداری بوشهر دیده شود

بوشهر- رئیس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر بوشهر خواستار اختصاص ردیف بودجه برای هوشمند سازی در بودجه سال آینده شهرداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، شهناز پولادی صبح یکشنبه در نشست مرکز پژوهش‌ها و مطالعات شورای شهر بوشهر با حضور مدیران‌مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس بوشهر و رئیس دانشکده علوم داده خلیج فارس، برخی از اعضای شورا و معاونت اداری مالی شهرداری اظهار داشت: دانشگاه‌ها و مراکز علمی شهر بوشهر ظرفیت بالقوه‌ای برای همکاری و همراهی با مدیریت شهری دارند اما از این ظرفیت استفاده نشده و باید به نحو شایسته ای به این ظرفیت‌های علمی توجه کرد.

وی در مورد هوشمند سازی در شهر بوشهر گفت: در سال‌های گذشته اقداماتی در این زمینه انجام شده اما مسکوت مانده در حالی که ما در هوشمند سازی نیاز به نقشه راه مدون در شهر داریم.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورا با اشاره به این‌که هوشمند سازی در بهینه سازی عملکرد شهر و ارتقا رشد اقتصادی و کیفیت زندگی شهروندان تأثیر زیادی دارد گفت: امروزه شهر هوشمند و شهر الکترونیک به عنوان راهکار بی بدیل حل معضلات شهری مورد توجه مدیران شهری واقع شده است.

پولادی خاطر نشان کرد شهرداری الکترونیک و تحقق شهرهای هوشمند با هدف دسترسی آسان و لحظه‌ای شهروندان و سازمان‌ها به انواع خدمات مدیریت شهری یکی از برنامه‌های شورای ششم بوده و راه اندازی نرم افزار جدید شهرداری در همین راستا بوده است.

رئیس مرکز پژوهش‌های شورا در پایان خواستار اختصاص ردیف بودجه جهت هوشمند سازی در بودجه سال آینده شهرداری شد.

در این نشست مدیران مرکز اقیانوس شناسی خلیج فارس گزارشی از ظرفیت‌ها و توانمندیهای این مرکز ارائه داده و آمادگی خود را جهت مشارکت با شورا و شهرداری در اجرای طرح و برنامه‌های علمی در برنامه‌های مناسبتی مثل هفته نکوداشت بوشهر و روز ملی خلیج فارس ارائه کردند.

کد خبر 5980973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha