۱۰ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۳۷

جانشین فرمانده انتظامی البرز:

باند کلاهبرداری تلفنی منهدم شد/ کشف ۵۲ فقره شیادی ‌

باند کلاهبرداری تلفنی منهدم شد/ کشف ۵۲ فقره شیادی
‌

البرز- جانشین فرمانده انتظامی استان البرز از دستگیری اعضای باند ۶ نفره کلاهبرداری تلفنی با ارتکاب ۵۲ فقره کلاهبرداری خبر داد.

سرهنگ محمد نادربیگی در گفت و گو با خبرنگار مهر مطرح کرد: به دنبال ارجاع چندین فقره پرونده کلاهبرداری تلفنی به پلیس فتای استان البرز تیمی ویژه از کارشناسان این پلیس برای بررسی موضوع در نظر گرفته شد.

وی افزود: بررسی اولیه مأموران حاکی از این بود که کلاهبرداران در ساعات مختلف شبانه روز با مالباختگان تماس گرفته و از طرق مختلف از قبیل برنده شدن در قرعه‌کشی، فروش وام و … با شیوه‌های متقلبانه به اطلاعات بانکی نامبردگان دسترسی یافته و مبالغی را از حساب برداشت کرده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز عنوان کرد: در ادامه علیرغم حرفه‌ای عمل کردن متهمان و بر جای نگذاشتن هیچ‌گونه ردی از خود، با تلاش‌های شبانه روزی و بکارگیری اقدامات فنی و پلیسی ۶ نفر از اعضای این باند کلاهبرداری در استان تهران شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ نادربیگی با بیان اینکه متهمان تاکنون به ارتکاب ۵۲ فقره کلاهبرداری از این طریق اقرار کرده‌اند، تصریح کرد: با تلاش‌های صورت گرفته ۲۹ نفر از مالباختگان پرونده شناسایی و برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شده‌اند.

جانشین فرمانده انتظامی استان البرز در پایان از شهروندان درخواست کرد تا به هیچ وجه اطلاعات کارت بانکی و رمز همراه بانک خود را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهند.

کد خبر 5981402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha