۱۰ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۳۲

امام جمعه بخش مرکزی یزد:

حماسه ۹ دی پیام ایستادگی ملت ایران به جهان است

حماسه ۹ دی پیام ایستادگی ملت ایران به جهان است

یزد- امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه قداست زدایی یکی از ابزارهای فتنه انگیزی و ترویج فتنه در جامعه است، گفت: حماسه ۹ دی پیام ایستادگی ملت ایران به جهان است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید محمدکاظم مدرسی در مراسم گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی در بهاباد با اشاره به مناسبت‌های دی ماه از جمله سالروز حماسه ۹ دی، سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و سالگرد علمدار جهاد تبیین، عمار انقلاب، آیت الله مصباح یزدی و دانشجوی شهید سقوط هواپیمای اوکراین شهید امیرحسین قربانی، با اشاره به حربه های مختلف دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و مسلمین اظهار کرد: یکی از روش‌های دشمنان که به ویژه طی سال‌های اخیر در پیش گرفته‌اند، قداست ستیزی و قداست زدایی از دین اسلام است.

وی با اشاره به اینکه حماسه ۹ دی فقط یک حماسه در تقویم نبود و باید از این روز درس‌های زیادی بگیریم، ادامه داد: درس گرفتن از این روز از این حیث حائز اهمیت است که ۹ دی ۸۸ در راستای مقابله با هجمه‌ای که فتنه ۸۸ برای ولایت ‌فقیه طرح‌ریزی کرده بود، شکل گرفت و این بدان معنی است که بزرگ‌ترین درس ما همان درس پشتیبانی از ولایت ‌فقیه است.

مدرسی با بیان اینکه حماسه ۹ دی پیام ایستادگی ملت ایران به جهان بود، بیان کرد: حماسه نهم دی، پیام ایستادگی ملت ایران در مسیر تحقق آرمان های انقلاب و نظام اسلامی بود که به جهان مخابره شد.

امام جمعه بخش مرکزی یزد با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران محکماتی دارد و باید از این محکمات استفاده شود، گفت: محکمات یعنی چیزی که هیچ تردیدی در آن راه ندارد و هیچ گونه ابهامی پیرامون آن وجود ندارد .

مدرسی همچنین با گرامیداشت شهادت حاج قاسم سلیمانی افزود: حاج قاسم سلیمانی به تنهایی یک مکتب بود زیرا حاج قاسم یکی از محکمات انقلاب بود و دشمن نیز می خواست قداست این محکمات را بشکند.

وی عنوان کرد: امروز این محافل و مجالس برای آن است که بدانیم چه چیزهایی سفینه نجات است و چگونه باید از این سفینه های نجات استفاده کنیم یعنی ما بدانیم جایگاه رهبری و نظام جمهوری اسلامی کجاست .

رئیس حوزه مدینه الکاظمیه یزد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری افزود: در آستانه انتخابات قرار داریم، یک آزمون بزرگ که برای ملت ایران در پیش است و این آزمون حساس و بسیار مهم است گرچه مشروعیت نظام وابسته به اسلام است اما مقبولیت آن وابسته به مردم است و این مردم هستند که سرنوشت خود را تعیین می کنند.

کد خبر 5981817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha