۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۰۰

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی:

افراد آلوده نباید در محیط های دانشگاهی حضور داشته باشند

افراد آلوده نباید در محیط های دانشگاهی حضور داشته باشند

بجنورد_ مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: دانشگاه محل حضور افراد آلوده و توهین کننده به خون شهدا و حاضر در اغتشاشات گذشته نیست.

حجت الاسلام حسن سیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز حماسه نه دی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی اظهار کرد: تاکنون تحلیلگری نقش سردار بزرگ جبهه مقاومت را در همراهی برخی کشورها در مسیر مبارزه با تکفیری‌ها بررسی نکرده که در صورت تحقق این موضوع ابعاد دیگری از شخصیت والای این سردار بزرگ آشکار خواهد شد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی افزود: اگر خون شهدا نبود، امروزه در این جایگاه نبودیم و امنیت موجود به خاطر جانفشانی شهداست.

وی با تاکید بر اینکه امروزه در حوزه‌های مختلف به یک ابر قدرت تبدیل شده‌ایم، گفت: اینک در حوزه‌های نظامی، علمی، پزشکی، فناوری‌های روز و… سرآمد هستیم لذا باید قدر شهدا را دانست.

حجت الاسلام سیدی با تاکید بر اینکه نباید افراد آلوده در محیط دانشگاهی حضور داشته باشند و افکار جوانان را آلوده کنند، گفت: نباید بی‌تفاوت باشیم تا کسی پس از حضور در اغتشاشات، باز هم به خون شهدا توهین کند.

وی تصریح کرد: جمعی از اساتید دانشگاه پیرامون توهین فردی به شهدا سکوت کردند؛ نباید نسبت به این رویدادها بی تفاوت باشیم زیرا بی تفاوتی بود که صحنه کربلا را رقم زد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید «سید رضی» در دانشگاه علوم پزشکی، گفت: باید در این چنین مراسمی حضور پررنگ داشت تا حس بی تفاوتی به اتفاقات نداشته باشیم.

کد خبر 5981949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha