۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۱۸

به همت اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان؛

پوستر رویداد ملی «جامعه‌پرداز» در سنندج رونمایی شد

پوستر رویداد ملی «جامعه‌پرداز» در سنندج رونمایی شد

سنندج_پوستر رویداد ملی «جامعه‌پرداز» به همت اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان در سنندج رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار مهر، کارشناس بنیاد ملی خانواده و فعال فرهنگی صبح دوشنبه در آئین رونمایی از پوستر رویداد ملی جامعه پرداز و نشست هماهنگی رویداد جامعه محور در استان کردستان اظهار کرد: هدف از برگزاری رویداد جامعه‌ پرداز این است که سراغ کنشگران فعال رفته تا محورهای مورد نظر در این رویداد عملیاتی شود.

سجاد مروتی افزود: سمن‌ها و کنشگران فعال هر استان باید در عرصه‌های ازدواج، طلاق و فرزندآوری کار بیشتری کنند و برگزاری رویداد جامعه‌پرداز فرصتی برای توانمندسازی و تقویت سمن‌ها زمینه ارتباط بیشتر این مجموعه‌ها است.

پوستر رویداد ملی «جامعه‌پرداز» در سنندج رونمایی شد

وی بیان کرد: هر استان در محورهای جهیزیه، ارائه مشاوره و یا هر موردی که فعالیت دارد طی این دو روز در استان با غرفه‌های موجود که متشکل از استاد دانشگاه، مسؤول دولتی و یک دبیر کشوری است به بیان ایراد و نقطه نظرات بپردازند.

کارشناس بنیاد ملی خانواده و فعال فرهنگی افزود: مسائل در این میزگرد مسأله محور و طبق زیست بوم خود استان طراحی شده است تا معضل پیش آمده در بحث طلاق، ازدواج و جمعیت را رفع کند.

مروتی عنوان کرد: این رویداد در ۱۸ استان کشور طی ۶ ماه اول سال ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد و کردستان اولین استان برگزار کننده در سال ۱۴۰۲ است.

وی خاطرنشان کرد: در این رویداد جامعه پرداز باید دغدغه‌های سمن‌ها و غیر سکن‌ها را شنید و با کمک خودشان برای حل آن اقدام کرد لذا در این رویداد روز اول تجمع و هم‌افزایی انجام و در روز دوم عملیات مشترک خواهیم داشت.

پوستر رویداد ملی «جامعه‌پرداز» در سنندج رونمایی شد

کارشناس بنیاد ملی خانواده و فعال فرهنگی اضافه کرد: ارتباط سمن‌های فعال با موضوعات مرتبط با جوانان و پیگیری طرح مشکلات و حل آن‌ها از اهداف مهم ما در این رویداد است و این پرونده تنها مختص یک استان نیست بلکه کل کشور در آن دخیل است.

مروتی گفت: قطعاً ثمره این رویداد به کل استان و به طبع آن کشور بازخواهد گشت اما در نهایت به نفع استان است و امیدواریم در حل و کند کردن مشکلات کردستان سهیم باشد.

کد خبر 5982123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha