۱۱ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۳۰

فرماندار قروه:

بانوان حضور پرشوری در انتخابات امسال رقم بزنند

بانوان حضور پرشوری در انتخابات امسال رقم بزنند

قروه_فرماندار قروه گفت: باید بانوان با شرکت در پای صندوق‌های رأی حضور پرشوری در انتخابات امسال رقم بزنند.

به گزارش خبرنگار مهر، خلیل فعله‌گری ظهر دوشنبه در مراسم جشن بزرگ میلاد کوثر که در سالن ۹ دی سپاه قروه برگزار شد، اظهار کرد: آیات و روایات زیادی در زمینه مقام و منزلت زن بیان شده است که بیانگر جایگاه و مقام زن است و باید در آیات قرآن کریم تفکر کرد و به مقام پدر و مادر احترام گذاشت.

وی بیان کرد: در فرهنگ مبتذل غرب اضطراب و استرس دیده می‌شود اما در فرهنگ اسلامی و ایرانی ما مودت و رحمت و آرامش قرار دارد و خداوند مادر را مایه آرامش و رحمت می‌داند.

فرماندار قروه اعلام کرد: نگاه رهبران دینی نیز به زنان و خانواده نیز نگاه مثبتی بوده است اما نگاه حاکمان گذشته از جمله شاه خائن این بود که زن را در زندگی به حساب نمی‌آوردند مگر اینکه زن زیبا و دلربا می‌بود اما زن مربی جامعه است و رهبر معظم انقلاب می‌فرماید «زن پیش پروردگار جایگاه و امتیاز دارد».

فعله‌گری بیان کرد: رشد و توسعه‌ای که بانوان در طول عمر بابرکت انقلاب اسلامی داشته‌اند نه در مقایسه با قبل از انقلاب در مقایسه با سایر کشورها هم قابل قیاس نیست.

وی بیان کرد: امروز بانوان در همه عرصه‌ها بعنوان دانشجویان، هنرمندان، ورزشکاران حضور دارند و این مهم به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اتفاق افتاده است.

فرماندار قروه همچنین به اهمیت شرکت در انتخابات پرداخت و تصریح کرد: بانوان نقش مؤثری در انتخابات دارند و رهبر معظم انقلاب نیز برمشارکت در انتخابات تاکید دارند و از همه عموم مردم بویژه بانوان درخواست می‌شود با حضور پرشور خود در انتخابات یازدهم اسفند شرکت کنند.

حجت‌الاسلام اکبری امام جمعه سنقر نیز در این مراسم با بیان اینکه حضرت فاطمه زهرا (س) ۹ سال زندگی مشترک با امام علی (ع) داشتند که در این زندگی مشترک با تربیت فرزندان و تربیت نسل و خانه‌داری و همسرداری بهترین الگوی همه بانوان اسلام شد.

کد خبر 5982464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha