۱۱ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۸

تعزیرات حکومتی حکم سنگین صادر کرد؛

جریمه شرکت تولیدی در اردبیل به خاطر تخلفات مکرر

جریمه شرکت تولیدی در اردبیل به خاطر تخلفات مکرر

اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از صدور حکم جریمه سنگین برای یک شرکت تولیدی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی رحیمی آذر عصر دوشنبه در نشست بررسی پرونده‌های تعزیرات حکومتی در اردبیل، اظهار کرد: به دنبال تخلفات مکرر یک شرکت تولیدکننده قطعات صنایع غذایی این مجموعه به ۵۰ میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

وی تصریح کرد: پرونده این شرکت تولیدکننده دستگاه‌های نوشیدنی پروپیوتیک به اتهام تقلب و کم‌فروشی به ارزش پنج میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال در شعبه اول تعزیرات حکومتی نمین رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده تخلف انتصابی را محرز و متهم را به پرداخت ۵۰ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کردند.

رحیمی آذر افزود: این شعبه همچنین متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۵۶۳ میلیون ریال جزای نقدی از بابت خسارت در حق شاکی محکوم کرده است.

وی شدت برخورد تعزیرات حکومتی را با متخلفان یادآور شد و خاطرنشان کرد: در رسیدگی به پرونده‌ها هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی صورت نمی‌گیرد و تلاش بر این است تا متخلفان به شدت مجازات شده و دیگر مرتکب چنین خطاها و انحرافی نشوند.

رحیمی آذر در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل پرونده تخلف را تشکیل داده و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع داده بود که ما به سرعت به این پرونده رسیدگی کرده و احکام مد نظر را صادر کردیم.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل عمده پرونده‌های ارجاعی به تعزیرات حکومتی را در مورد تخلفات صنفی و واحدهای تجاری و تولیدی یادآور شد و بیان کرد: تعزیرات حکومتی تلاش می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان به این پرونده‌ها رسیدگی و احکام را صادر کند تا دیگر شاهد تکرار تخلفات و یا سوءاستفاده‌های احتمالی نباشیم.

کد خبر 5982672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha