۱۲ دی ۱۴۰۲، ۸:۳۴

دادستان کرمانشاه:

محله به محله به دنبال رفع مشکلات قضایی مردم کرمانشاه هستیم

محله به محله به دنبال رفع مشکلات قضایی مردم کرمانشاه هستیم

کرمانشاه- دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از پیگیری دستگاه قضایی برای حل مشکلات مردم استان از طریق دیدار رودرو با آنها خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حمیدرضا کریمی شامگاه سه‌شنبه در حاشیه حضور رئیس کل دادگستری و اعضای شورای قضائی استان در مسجد امیرالمومنین محله دولت آباد کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از رویکردهای اصلی دستگاه قضائی دیدارهای مستقیم با مردم به منظور حل مشکلات حقوقی و قضائی آنها است.

وی افزود: در این راستا مسئولین دستگاه قضائی استان کرمانشاه در برنامه‌ای با حضور در محلات مختلف شهر کرمانشاه با محوریت مساجد با مردم این محلات دیدار داشته و پیگیر مشکلات حقوقی و قضائی آنها می‌شوند.

دادستان کرمانشاه تصریح کرد: در این دیدارها از نزدیک مشکلات حقوقی و قضائی مردم را مورد رصد قرار داده و برای رفع آنها دستوراتی صادر می‌شود.

کریمی تاکید کرد: در صورتی هم که پرونده‌ای نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد، آن را به واحد مربوطه ارجاع خواهیم داد تا در روند رسیدگی به آن تسریع ایجاد شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اجرای چنین برنامه‌ای از سوی دستگاه قضائی کرمانشاه باعث اطمینان بیشتر مردم به دستگاه قضائی، تسریع در روند رسیدگی به پرونده‌ها و… خواهد شد.

کد خبر 5982882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha