۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۳

فرماندار زرندیه:

زرندیه نیازمند بسترسازی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی است

زرندیه نیازمند بسترسازی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی است

ساوه- فرماندار زرندیه گفت: زرندیه نیازمند بسترسازی مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری است.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالقاسم مهر پیش از ظهر سه شنبه در آئین افتتاح کارگاه هنری ویژه بانوان شهرستان زرندیه به مناسبت ولادت حضرت زهرا (س) و روز زن که در محل مجتمع فرهنگی هنری شهر مامونیه برگزار شد، اظهار کرد: هنر موهبتی الهی است که خداوند متعال در نهاد بندگان خویش قرار داده است و انسان‌های باهوش و خداشناس قدر این موهبت را دانسته و به آن پر و بال می‌دهند.

فرماندار زرندیه گفت: با توجه به ضرورت توجه به فعالیت‌های فرهنگی هنری نیاز است بسترسازی لازم در راستای تقویت این حوزه صورت گیرد.

مهری گفت: تقویت تمام ابعاد فرهنگی و هنری در شهرستان زرندیه به ویژه تقویت زیر ساخت‌های فرهنگی کمک قابل توجهی به تقویت بنیان خانواده‌ها و همبستگی‌های بیشتر می‌کند.

استعدادیابی و تشکیل گروه‌های هنری در اولویت برنامه‌ها است

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل‌ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و تبریک سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری (س) و روز زن گفت: استعدادیابی، شناسایی و تشکیل گروه‌های هنری از هنرمندان بومی شهرستان از برنامه‌های این اداره است.

احمد جوانمرد افزود: تأمین زیرساخت‌های فرهنگی هنری از جمله موضوعاتی است که باید مورد توجه مسؤولان امر قرار گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زرندیه گفت: شهرستان زرندیه شهرستانی با ظرفیت‌های مختلف و بالقوه فرهنگی هنری است که انتظار است مسؤولان شهرستانی و استانی با مساعدت‌های خویش در پیشبرد اهداف فرهنگی هنری مد نظر انقلاب اسلامی این اداره را یاری کنند.

کد خبر 5983218

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha