۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۵۷

همزمان با سراسر کشور انجام شد؛

آغاز توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در استان قزوین

آغاز توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در استان قزوین

قزوین- مسوول سازمان بسیج سازندگی قزوین گفت: در نخستین روز هفته مقاومت در ۱۵ استان طرح نهضت کمک مومنانه برگزار خواهد شد و در استان قزوین نیز ۱۱ هزار بسته معیشتی در این قالب توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صادق پور در رزمایش توزیع ۱۱ هزار بسته معیشتی در قالب نهضت کمک مومنانه که صبح سه شنبه در سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در آغازین روز از هفته مقاومت در ۱۵ استان طرح نهضت کمک مومنانه برگزار خواهد شد و در استان قزوین نیز ۱۱ هزار بسته معیشتی در این قالب توزیع می‌شود.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین ادامه داد: این بسته‌های معیشتی به همت گروه‌های جهادی و پشتیبانی سپاه تهیه شده است و به دست ولی نعمتان ما در استان قزوین خواهد رسید.

وی با بیان این موضوع که در شب یلدا نیز بالغ بر ۴ میلیارد تومان از اعتبارات محرومیت زدایی بسیج سازندگی جهت توزیع بسته معیشتی به ولی نعمتان هزینه شده است عنوان کرد: بسیج سازندگی با محوریت بسیج حقوقدان نیز در حوزه آزادسازی زندانیان قدم‌هایی برداشته است و در این هفته ۲۲ نفر از زندانیان در قزوین آزاد خواهند شد.

صادق پور تصریح کرد: در موضوع محرومیت زدایی مسکن محرومین بیش از ۵ برابر از برنامه‌های پیش بینی شده جلوتر هستیم و ۷۰ پروژه محرومیت زدایی در این هفته به بهره برداری خواهد رسید.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین گفت: همچنین در این هفته ۲۵ سری جهیزیه به جامعه هدف شناسایی شده در قزوین توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: ما به عنوان خادمین مردم تلاش خود را برای انجام برنامه‌های محوله انجام داده‌ایم تا در دهه فجر پروژه‌های عمرانی محول شده را افتتاح کنیم و این اقدامات را مدیون پشتیبانی و حمایت گروه‌های جهادی هستیم که به طور شبانه روزی برای انجام برنامه‌ها در زمان مقرر شده انجام شود.

صادق پور در پایان یادآور شد: در این هفته در کل کشور ۳۴۵ هزار و ۸۸۶ سبد معیشتی، ۸ هزار و ۴۵۸ سری جهیزیه توزیع و ۴۳۳ نفر زندانی آزاد و ۲ هزار و ۷۸ افتتاح پروژه‌های عمرانی محرومیت زدایی در سطح کشور افتتاح خواهد شد.

کد خبر 5983322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha