۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۷

از ابتدای سال جاری تاکنون انجام شد؛

کمک ۶۷ میلیارد تومانی حامیان البرزی به ایتام و فرزندان محسنین

کمک ۶۷ میلیارد تومانی حامیان البرزی به ایتام و فرزندان محسنین

کرج- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: طی ۹ ماهه سال جاری بیش از ۳۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کرده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا البرزی با اجرای طرح اکرام ایتام و محسنین با هدف حمایت از فرزندان یتیم و محسنین و تأمین نیازمندی‌های آنها در زمینه‌های معیشتی، تحصیلی، درمان و … گفت: در حال حاضر ۳۷ هزار و ۲۱۵ حامی، حمایت یک هزار و ۶۹۷ یتیم و ۶ هزار و ۴۲ فرزند محسنین را بر عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷ هزار حامی البرزی مبلغ ۶۷ میلیارد و ۴۸ میلیون تومان به حساب ایتام و فرزندان محسنین واریز کرده‌اند، افزود: به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک میلیون و ۶۳۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۸۲۲ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم دریافت می‌کنند.

البرزی عمده نیاز فرزندان محسنین را مسکن، جهیزیه و امور تحصیلی دانست و بیان کرد: ایتام و فرزندان محسنین با حمایت‌های حامیان نیکوکار توانسته‌اند به مدارج مهم علمی، ورزشی، فرهنگی و هنری دست پیدا کنند و نمونه‌های متعددی از آنها در در کنکور سراسری، قهرمانی رشته‌های ورزشی، شعر، تألیف کتاب، حفظ قرآن و … به موفقیت رسیده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام ایتام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد شهرهای استان، تماس با شماره ۰۲۶۳۴۸۷۸۰۷۱ یا ارسال عدد ۲۶ به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایتekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

کد خبر 5983479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha