۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۱۸

توسط راهداران؛

هزار کیلومتر روشنایی در محورهای خراسان شمالی نگهداری شد

هزار کیلومتر روشنایی در محورهای خراسان شمالی نگهداری شد

بجنورد_ معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: ۱۰۰ کیلومتر سیستم روشنایی توسط راهداران در محورهای خراسان شمالی طی ۹ ماه امسال حفظ و نگهداری شد.

حامد معروف در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: ۱۰۰ کیلومتر سیستم روشنایی توسط راهداران در محورهای خراسان شمالی طی ۹ ماه امسال حفظ و نگهداری شد.

وی در ادامه افزود: در این مدت روشنایی نقطه‌ای محل تقاطع هم سطح پر تصادف و پارکینگ محورهای پرتردد در یک تقاطع همچنین طراحی و روشنایی طولی نواحی یا گردنه‌های مه گیر با اولویت کاربرد چراغ‌های کم مصرف LED و … و پایه‌های جذبی یا شکستنی به طول یک کیلومتر اجرا شده است.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی با اشاره به تکمیل، ارتقا و راهبری تأسیسات ایمنی_ هوشمند و روشنایی دو دستگاه تونل افزود: اجرای سیستم روشنایی در گردنه امین الله به طول ۷ کیلومتر، تقاطع کشانک (محور آشخانه - جنگل گلستان) به طول یک کیلومتر، تقاطع بدرانلو (محور بجنورد - آشخانه) به طول ۱.۲ کیلومتر، فاز ۲ تقاطع سنخواست - جاجرم به طول یک کیلومتر و جا به جایی شبکه برق تقاطع امیرآباد - جاجرم به طول ۳۰۰ متر با بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و استانی در دست اقدام است.

به گفته این مسئول سالانه برای حفظ و نگهداری سیستم‌های روشنایی استان ۲۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

کد خبر 5983502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha