۱۲ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۳۴

امام جمعه شاهرود:

اثرگذاری کارهای فرهنگی در شاهرود بیشتر شود

اثرگذاری کارهای فرهنگی در شاهرود بیشتر شود

شاهرود - امام جمعه شاهرود خواستار اثرگذاری کارهای فرهنگی در شاهرود شد و گفت: از ظرفیت مناسبت‌های دینی و ملی برای این امر می‌بایست به خوبی استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس امینی بعد از ظهر سه‌شنبه در نشست مشترک شورای فرهنگ عمومی و ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان شاهرود به میزبانی سپاه ناحیه ضمن اشاره به ظرفیت‌های فضای مجازی، بیان کرد: از این فضا باید در راستای ترویج و تقویت مشارکت مردم در انتخابات به خوبی استفاده کرد.

وی به نقش آفرینی گروه‌های مردمی در افزایش مشارکت در انتخابات اشاره کرد و افزود: بانوان از آن دست اقشار و گروه‌های تأثیر گذار در زمینه جلب مشارکت‌های مردمی در انتخابات هستند.

امام جمعه شاهرود جوانان و رأی اولی‌ها را دیگر ظرفیت ویژه برای توسعه مشارکت‌های مردمی دانست و گفت: مسئولان و گروه‌های تأثیر گذار برای جوانان برنامه‌های تبیینی داشته باشند.

امینی به طرح‌های ارگان‌های فرهنگی در زمینه‌های مختلف به خصوص فرهنگ عمومی و امر به معروف اشاره کرد و افزود: برای تخصیص درست و به موقع اعتبارات فرهنگی بهتر است جمع بندی طرح‌ها منطبق با نقشه راه فرهنگی شهرستان شاهرود صورت گیرد.

وی به ضرورت ارتقای اثرگذاری طرح‌های فرهنگی هم اشاره کرد و افزود: باید از ظرفیت مناسبت‌های مختلف استفاده و اثرگذاری طرح‌های فرهنگی را بیشتر کرد.

کد خبر 5983569

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha