۱۲ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۱۸

فرمانده سپاه قزوین:

استکبار هیچ حق حیاتی برای مستضعفان قائل نیست

استکبار هیچ حق حیاتی برای مستضعفان قائل نیست

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: استکبار حتی حق حیات برای مستضعفان قائل نیست به همین دلیل باید به قدری قدرتمند شویم که بتوانیم مقابل این دیدگاه بایستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار رستمعلی رفیعی آتانی در آئین اختتامیه پنجمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج مرحله استانی در قزوین که شامگاه سه‌شنبه در سالن جلسات اندیشکده آینده پژوهی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: در این رویداد ما نه کشف استعداد کرده‌ایم و نه فرصتی پیش روی شرکت کنندگان قرار داده‌ایم اما یک میزبان ساده بوده‌ایم و از اتفاقاتی که در این دوره رقم خورده بسیار خرسندیم.

فرمانده سپاه استان قزوین با بیان این موضوع که برخی از گروه‌های شرکت کننده در این رویداد به طور خودجوش درخواست کرده‌اند که در موضوع فلسطین و رژیم اشغالگر قدس تولید محتوا داشته باشند گفت: این شور و امید موجب خوشحالی ما است و نشان می‌دهد جوانان ما با واقعیت‌های اندیشه و جامعه خود آشنا هستند.

وی بیان کرد: ما امروز با یک میدان رقابت علمی در دنیا رو به رو هستیم و رقابت داریم و خیلی‌ها می‌خواهند متوقف شده و یا در توقف به آنها التماس کنیم.

رفیعی اتانی تاکید کرد: میدانی که شما در آن وارد شده‌اید با میدانی که رقبای شما وارد می‌شوند متفاوت است؛ رقبا و دشمنان شما به دنبال رسیدن به علم هستند و هر قدر که این موضوع محقق شود برای خود آرزو می‌سازند، دشمنان شما به ویژه امریکایی‌ها علم را به دست آورده‌اند و آرزویشان نابودی بشر است در این خصوص می‌بینیم که وقتی آمریکایی‌ها به تکنولوژی بمب هسته‌ای دست پیدا کردند چه بر سر ژاپن آوردند در واقع ژاپن نمای علم و آرزوی ضد بشری آمریکایی‌ها است.

وی در توضیح اینکه ما چه می‌کنیم بیان کرد: ما دوست داریم قدرتمند شویم و علم را به دست بیاوریم از آن پس از ساخت جامعه خودمان آرزو می‌سازیم و آرزوی ما رشد بشریت و تعالی است و هر چه که قدرتمند می‌شویم همین اندازه در رشد بشر آرزوی ما رشد کرده و تربیت پیدا می‌کند و این دو میدانی است که رو به روی ما قرار دارد.

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: ما در سکوی علم می‌نشینیم و خود را برای هدف متعالی آماده می‌کنیم این در حالی است که طراحی‌های دشمن به دنبال این است که ما در چهارچوب برنامه‌ریزی‌های آنها قدم برداریم و برنامه زندگی خود را در تطبیق با آنچه آنها می‌خواهند شکل بدهیم.

وی با اشاره به عملیات طوفان الاقصی و وضعیت فلسطین اشغالی گفت: ما می‌گفتیم مسئله اول جهان اسلام اما امروز مسئله اول دنیا فلسطین است و خوی وحشی‌گری آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در این میدان به رخ کشیده شد و نباید در نقشه ذهنی دشمن عمل کنیم.

این فرمانده نظامی عنوان کرد: آنها بنا دارند که ما نباشیم اما تنها با یک راهکار می‌توانیم بگوییم ما هم حق حیات داریم و در میدان می‌مانیم و با راهکار خودمان با دنیا ارتباط برقرار می‌کنیم و آن فقط قدرتمند شدن است. آنها حق حیات برای مستضعفان قائل نیستند و اگر قدرتمند شدند آنها را از بین میبرمد، باید قدرتمند شویم تا دشمنان را پشیمان کنیم و امروز به حدی از قدرت دست پیدا کرده‌ایم که رو به روی آنها ایستاده‌ایم.

کد خبر 5983696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha