۱۳ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۰۹

عضو هیات رییسه خبرگان رهبری:

دشمنان به دنبال انتخابات رفراندومی علیه نظام است

دشمنان به دنبال  انتخابات رفراندومی علیه نظام است

زرندیه- عضو هیات رییسه خبرگان رهبری گفت: نقشه دشمن کم رونق کردن انتخابات پیش رو، زیر سوال بردن مشروعیت نظام همچنین برگزاری انتخابات رفراندومی علیه نظام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیداحمد خاتمی پیش از ظهر چهارشنبه در جشن میلاد با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی‌داشت شهادت شهید القدس، حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهر زاویه از توابع زرندیه، اظهار کرد: ولایتمداری را از جمله درس‌های زندگی پربرکت حضرت فاطمه زهرا (س) است و این حمایت در زمان پیامبر (ص) و امیرالمومنین (ع) در حمایت از پدر و همسر نبود بلکه در دفاع از ولایت بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به ایراد خطبه‌های روشنگرانه آن حضرت در دفاع از ولایت گفت: برخی شعار ولایت می‌دهند ولی در بزنگاه‌ها همراه ولایت نیستند.

آیت الله خاتمی نقشه این روزهای دشمن را کم رونق کردن انتخابات پیش رو و زیر سوال بردن مشروعیت نظام دانست و اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند انتخابات رفراندومی علیه نظام باشد.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب تاکنون نظام با توطئه‌های مختلفی مواجه بود بیان کرد: امروز کسانی که می‌گویند رأی ندادن هم نوعی رأی دادن است حرف بایدن را بیان می‌کنند.

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: همانطور که مردم فتنه ۸۸ را ناکام گذاشتند، این توطئه هم با هوشیاری و حضور مردم که همواره پشت انقلاب بودند؛ ناکام خواهد ماند.

خاتمی با اشاره به انتقادات غیرمنصفانه از شورای نگهبان به ویژه در ایام منتهی به برگزاری انتخابات‌های گوناگون یادآور شد: آنچه شورای نگهبان عمل می‌کند راهبرد مقام معظم رهبری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی است.

کد خبر 5984145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha