۱۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۲

با صدور بیانیه ای؛

مردم اراک در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به اجتماع دعوت شدند

مردم اراک در محکومیت حادثه تروریستی کرمان به اجتماع دعوت شدند

اراک- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور بیانیه ای از عموم مردم انقلابی شهر اراک برای برگزاری تجمع در محکومیت حادثه تروریستی کرمان دعوت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با صدور اطلاعیه‌ای از عموم مردم انقلابی شهر اراک برای حضور در تجمع در محکومیت حادثه تروریستی کرمان دعوت کرد.

در متن این بیانیه آمده است:

در ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و شهادت سردار فاتح مبارزه با تروریسم حاج قاسم سلیمانی، عناصر کور دل و دشمنان ناکام و سرخورده از پایداری، مقاومت و ایستادگی ملت عظیم ایران اسلامی، در اقدامی رذیلانه و غیرانسانی، جنایت تأسف‌باری را رقم زدند و منجر به شهادت و مجروح شدن شماری از هموطنان و مجاوران شریف و زائران مرقد مطهر سردار دل‌ها شدند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی با محکوم کردن این اقدام تروریستی جنایت‌بار و ابراز همدردی با خانواده‌های داغدیده، این ضایعه ناگوار را به محضر حضرت ولی‌عصر (عج) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و عموم مردم شریف و انقلابی استان تسلیت عرض نموده و اعلام می‌دارد: این اقدامات سخیف هیچ خللی در عزم راسخ مردم و مقاومت اسلامی ایجاد نکرده و از دستگاه‌های امنیتی و قضائی انتظار دارد هرچه سریع‌تر عاملین، آمرین و پشتیبانان این خباثت‌ها را شناسایی و به اشد مجازات برسانند.

همچنین به اطلاع می‌رساند مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی کرمان در مساجد سراسر استان مرکزی در روز پنج شنبه مورخ پانزدهم دیماه همزمان با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد و در شهر اراک نیز اجتماع مردم انقلابی و ولایتمدار از ساعت ۱۹:۳۰ روز پنج شنبه در مصلای بیت المقدس با سخنرانی آیت الله دری نجف آبادی نماینده ولی فقیه برگزار می‌شود.

کد خبر 5985006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha