۱۴ دی ۱۴۰۲، ۹:۰۰

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان:

۱۶ هزار نفر از حامیان زنجانی از جامعه بانوان هستند

۱۶ هزار نفر از حامیان زنجانی از جامعه بانوان هستند

زنجان-مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: بر اساس آمارهای موجود ۱۶ هزار نفر از حامیان استان زنجان را بانوان تشکیل می‌دهند.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح اله صالحی ضمن تبریک میلاد فرخنده حضرت زهرا (س) و روز مادر گفت: از ۳۲ هزار و ۳۵۸ حامی همکار با کمیته امداد در طرح اکرام ایتام ۱۶ هزار نفر زن هستند.

وی با بیان اینکه بانوان نیکوکار نقش بسزایی در رفع مشکلات فرزندان خانوار تحت حمایت دارند، افزود: زنان و دختران حامی، نگاه مادرانه و مهربانانه‌ای به این کودکان و نوجوانان بی‌بضاعت دارند که در سایه نوع نگرش آنها، گسترش مهربانی در جامعه را شاهد خواهیم بود.

صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۴ هزار و ۸۵۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان هستند، گفت: با اقدام خیرخواهانه خیرین دریافتی ایتام در استان به یک میلیون و ۹۰۰ هزار تومان رسیده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با قدردانی از همکاری صمیمانه حامیان با کمیته امداد افزود: حامیان طرح اکرام با پیروی از سیره ائمه‌ اطهار (ع) همواره با آغوشی باز از ایتام و محسنین حمایت می‌کنند تا همواره کانون خانواده مستحکم‌تر شده و تکیه‌گاه محکمی برای این فرزندان نیازمند باشد.

وی در ارتباط با راههای مشارکت در طرح اکرام ایتام نیز گفت: مردم نیک اندیش زنجان می‌توانند از طریق ارسال عدد یک به سرشماره ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴، مراجعه به سایت ekram.emdad.ir تماس با تلفن گویای ۳۳۱۱۶ و ستاد اکرام ایتام به شماره ۳۳۷۸۶۶۰۲ به صورت غیرحضوری یا از طریق مراجعه به دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری سراسر استان حمایت مادی و معنوی از فرزندان تحت حمایت این نهاد را عهده دار شوند.

کد خبر 5985032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha