۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۲۰

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛ 

نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای معرفی هویت خراسان جنوبی

نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای معرفی هویت خراسان جنوبی

بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری فرصتی برای معرفی هویت فرهنگی و گردشگری استان است.

به ‌گزارش خبرنگار مهر، جواد اشرفی صبح پنج شنبه در جلسه هماهنگی برای حضور استان در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، که با حضور فرمانداران استان برگزار شد، اظهار کرد: موضوع گردشگری جزو موضوعات مهم اقتصادی در دنیای کنونی محسوب می شود که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران گفت: این نمایشگاه در واقع تبلیغ زنده ای برای جذب گردشگر داخلی و خارجی است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه این نمایشگاه از ۲۳ بهمن ماه تا ۲۶ بهمن ماه در پایتخت کشور برپا می شود، افزود: باید استان حضور قوی و پررنگی برای معرفی ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی استان داشته و این مورد انتظار و تأکید مقام عالی استان است.

اشرفی این نمایشگاه را فرصتی برای معرفی هویت فرهنگی و گردشگری استان عنوان کرد و گفت: همچنین این نمایشگاه فرصت مناسبی در حوزه جذب سرمایه‌گذاران بخش گردشگری بوده که به همین سبب باید تمام مسئولان مربوطه حتی در شهرستان ها پای کار باشند.

وی افزود: هر چند هزینه های نمایشگاه توسط بخش دولتی تأمین می گردد اما شهرستان ها باید در این خصوص حس مشارکت داشته باشند.

کد خبر 5985247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha