۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۴۶

پیام تسلیت اداره تبلیغات اسلامی فارس در پی حادثه تروریستی کرمان

پیام تسلیت اداره تبلیغات اسلامی فارس در پی حادثه تروریستی کرمان

شیراز - اداره کل تبلیغات اسلامی فارس در پیامی ضمن محکومیت جنایات تروریست‌ها، مراتب همدردی خود را با بازماندگان و خانواده شهدای انفجار تروریستی در گلزار شهدای کرمان اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس در پیامی حادثه تروریستی در کرمان را محکوم کرده و با بازماندگان این حادثه ابراز همدردی کرد.

در این پیام آمده است:

و الذین هاجروا فی سبیل الله ثم قتلوا او ماتوا لیرزقنهم الله رزقا حسنا (سوره حج آیه ۵۸)؛ شهادت مظلومانه جمعی از هم‌وطنان عزیزمان در حادثه تروریستی دشمنان ملت ایران اسلامی روز گذشته در مسیر گلزار شهدای کرمان، در سالروز شهادت سردار حاج‌قاسم سلیمانی و گرامیداشت روز زن و مقام مادر همه ملت ایران را عزادار کرد.

بی شک این اقدامات ددمنشانه که از ابتدای انقلاب شکوهمند اسلامی تاکنون بارها از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی و ملت غیور ایران به وقوع پیوسته کوچک‌ترین خللی در اراده و عزم مردم بزرگ ایران در مبارزه با استعمارگران جهانی و دشمنان قسم‌خورده انقلاب ایجاد نخواهد کرد.

اداره کل تبلیغات اسلامی فارس، شبکه تبلیغی، تشکل‌های دینی و قرآنی استان فارس، ضمن محکوم‌کردن این اقدام نفرت‌انگیز، مراتب همدردی خود را با بازماندگان این اقدام تروریستی اعلام و از صمیم قلب این حادثه غم‌انگیز را به خانواده‌های داغ‌دیده تسلیت عرض نموده و برای شهیدان والامقام علو درجات و همنشینی با حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای مجروحین حادثه، شفای عاجل و کامل از درگاه خداوند متعال مسالت می‌نماید.

کد خبر 5985325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha