۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۸:۲۳

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان:

بشریت مدیون آثار تربیتی حضرت فاطمه(س) است

بشریت مدیون آثار تربیتی حضرت فاطمه(س) است

سمنان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه بشریت مدیون آثار تربیتی حضرت فاطمه(س) است، گفت: خانواده‌ها فرزندان خود را در مکتب فاطمی و قرآنی تربیت کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ستار علیزاده بعد از ظهر پنجشنبه در در محفل انس با قرآن کریم و آئین تجلیل از نخبه قرآنی استان سمنان در حرم مطهر حضرت یحیی (ع) سمنان بیان کرد: ولادت حضرت زهرا (س) مثل غدیر، باعث یاس جبهه استکبار و استعمار شده است.

وی با بیان اینکه تربیت از دیدگاه حضرت فاطمه (س) بسیار اهمیت دارد تا جایی که بشر مدیون آثار تربیت فاطمی است، افزود: امروز والدین باید با همان نگاه فرزندانشان را تربیت و آنها را با قرآن آشنا کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان سمنان با بیان اینکه والدین فرزندان خود را در مدرسه قرآن و ولایت ثبت نام کنند، گفت: اگر کسی این کار را بکند از شر دشمنان در امان و به سبک زندگی فاطمه و خانواده فاطمی نزدیک می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه قهرمانان و نخبگان قرآنی، نماد یک تربیت صحیح و قرآنی و مکتب فاطمی است، ابراز کرد: حضرت فاطمه (س) بشارت قرآن، اقیانوس فضیلت‌ها، ستاره فروزان الهی، شرط حمایت و هدایت الهی، هدیه عرش الهی و مظهر همه خوبی‌ها و کمالات اسلامی و انسانی است.

وی فاطمه را مهربان‌ترین مادر، انقلابی‌ترین و سیاسی‌ترین و ولایی ترین زن تاریخ اسلام و اجتماعی‌ترین شخص زمان خود برای حل مشکلات مردم برشمرد.

مدیرکل اوقاف استان سمنان همچنین ضمن اشاره به حادثه روز گذشته در کرمان، گفت: این حادثه تلخ، غم انگیز و تأسف بار بیانگر این واقعیت است که دشمنان حتی از خون و مرقد شریف شهید حاج قاسم سلیمانی و اندیشه و مکتب او نیز ترس و واهمه دارند.

به گزارش مهر، در پایان مراسم از شیما یزدانی نفر اول رشته حفظ ۲۰ جز مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه تقدیر شد.

کد خبر 5985548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha