۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۰۳

پیام نیازمند:

اتحاد تیم ملی ایران عالی است/بحث رنگی نداریم

اتحاد تیم ملی ایران عالی است/بحث رنگی نداریم

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران گفت: بحث رنگی در پیرهن این تیم وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیام نیازمند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران ابتدای تمرین شامگاه امروز پنجشنبه در ورزشگاه المپیک جزیره کیش در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز اتفاق تلخی که در کرمان به وجود آمد را به همه مردم تسلیت می گویم.

سنگربان تیم ملی ایران ادامه داد: شرایط با توجه به تکمیل شدن نفرات خوب است اما یکی دو مصدوم داریم که امیدواریم قبل از شروع جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا به شرایط ایده آل برسیم.

دروازه بان تیم ملی ایران درباره دیدار فردای ایران با بورکینافاسو و اندونزی افزود: این دو تیم حریفان خوبی برای ما خواهند بود. بورکینافاسو بازیکنان آماده ای در اروپا دارند. این تیم محک خوبی برای ما خواهد بود و با همه قوا از همین بازی‌های مقدماتی بهترین عملکرد را خواهیم داشت.

وی در خصوص همدلی که در تیم ملی وجود دارد گفت: همدلی به ما کمک خواهد کرد اما عوامل زیادی باید به ما کمک کنند. مردم از این تیم پشتیبانی کنند. ما هم با همه تلاش مان کار می‌کنیم تا مردم را خوشحال کنیم.

نیازمند درباره روابط خوب سه دروازه بان تیم ملی افزود: این مسائل و بحث رنگی در تیم ملی نیست. ما تلاش می‌کنیم آماده باشیم تا هر کسی که در ترکیب تیم ملی بازی کند برای تیم ملی تلاش کند.

کد خبر 5985555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha