۱۴ دی ۱۴۰۲، ۱۹:۲۴

فرمانده یگان موشکی حشدالشعبی:

نام شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس در قلوب مردم دنیا جاودانه است

نام شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس در قلوب مردم دنیا جاودانه است

اصفهان - فرمانده یگان موشکی حشدالشعبی گفت: نام شهید سلیمانی و ابومهدی مهندس در قلوب و نفوس جامعه حاکم است و نسل‌های کنونی و آینده جان سپاری‌های شما را به یاد می‌آورند.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوحیدر البصری بعدازظهر پنج شنبه در همایش بین المللی «پیام طوفان الاقصی و افول نظام سلطه» که به مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار دل‌ها برگزار شد، اظهار کرد: در این روز با قلبی ناراحت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی ابومهندس را گرامی می‌داریم.

وی افزود: موضوع شهادت برای موجب شرف و فخر و مدالی است که بر سینه ما آویزان است به نوعی که اشک و لبخند ما برای شهادت این دو دوست با یکدیگر آمیخته شده است.

رئیس مرکز فرهنگی ابومهدی المهندس با بیان اینکه ما ناراحت هستیم که آنها در بین ما نیستند و شادیم که به درجه والای شهادت رسیدند، تاکید کرد: این یک عزت و شرف بود که برای خاک، دین و کشورشان به شهادت رسیدند چراکه روح خود را در راه خدا تقدیم کردند.

وی با اشاره به اینکه هیچ ارزشی بالاتر از شهادت نیست، بیان داشت: نام آنها در قلوب و نفوس جامعه حاکم است و نسل‌های کنونی و آینده جان سپاری‌های شما را به یاد می‌آورند.

البصری بیان کرد: به خاطر ثبات کشورتان به شهادت رسیدید؛ شما نماد کشورتان و منبعی برای این موضوع هستید که در راه دفاع از دین و مقدسات به بزرگ‌ترین درجه رسیدید و آن شهادت برای خدا بود.

وی اضافه کرد: ما در مقابل شما شهیدان بزرگوار سر تعظیم فرود آورده و یاد شما را گرامی می‌داریم، ما هر روز، هر ساعت و هر دقیقه شما را به یاد می‌آوریم و برای شما طلب مغفرت داریم؛ ای شهدا شما از وجود و قلوب ما فراموش شدنی نیستید چرا که درس بسیار مهمی را در جان فشانی و شجاعت به ما دادید. سلام بر شما در روزی که به دنیا آمدید و روزی که به شهادت رسیدید.

رئیس مرکز فرهنگی ابومهدی المهندس گفت: به خانواده شما در شهر کرمان واقعه تروریستی دیروز را تسلیت می گویم، این عمل ترس صفتانه را که از جانب اسرائیل و آمریکا بود محکوم می‌کنیم، همچنین یاد و خاطره شهدای غزه و طوفان القصی که به ۲۵ هزار نفر رسیده است گرامی می‌داریم.

کد خبر 5985587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha