۱۴ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۲۴

با یک روز تاخیر؛

هفته دهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس طی روزهای آینده برگزار می شود

هفته دهم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس طی روزهای آینده برگزار می شود

گنبد کاووس- هفته دهم مسابقات اسبدوانی فصل زمستان شهرستان گنبدکاووس با یک روز تاخیر در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفته دهم مسابقات اسبدوانی فصل زمستان شهرستان گنبدکاووس با یک روز تأخیر در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار خواهد شد.

روز اول رقابت‌های هفته دهم مسابقات کورس زمستان ۱۴۰۲ گنبدکاووس که قرار بود امروز پنج‌شنبه ۱۴ دی ماه برگزار شود، به دلیل اعلام عزای عمومی در پی حادثه تروریستی در گلزار شهدای کرمان به روز یکشنبه ۱۷ دی ماه موکول شد.

در این روز ۷۲ رأس اسب از نژادهای ترکمن، تروبرد و دوخون در ۷ دور و مسافت‌های ۱۰۰۰ متر به رقابت خواهند پرداخت.

روز دوم مسابقات جمعه ۱۵ دی ماه با شرکت ۷۹ رأس اسب از ساعت ۱۲ در ۷ دور و در مسافت‌های ۱۰۰۰، ۱۲۰۰ و ۱۶۰۰ متر در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار خواهد شد.

همچنین روز سوم مسابقات شنبه ۱۶ دی ماه از ساعت ۱۲:۳۰ با شرکت ۶۶ رأس اسب از نژادهای ترکمن و دوخون در ۶ دور ۱۰۰۰ متری در مجموعه سوارکاری گنبد برگزار می‌شود.

مبلغ ۱۳ میلیارد و ۷ میلیون ریال برای رقابت‌های روز جمعه، مبلغ ۷ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریال برای رقابت‌های روز شنبه و مبلغ ۱۱ میلیارد و ۳۴۵ میلیون ریال برای رقابت‌های روز یکشنبه به عنوان جوایز نقدی درنظر گرفته شده است که به مالکین، مربیان و چابکسواران اسب‌های برتر اهدا خواهد شد.

کد خبر 5985648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha