۱۵ دی ۱۴۰۲، ۱۷:۰۱

امام جمعه دلوار:

اقدامات تروریست‌ها پاسخ سختی در پی خواهد داشت

اقدامات تروریست‌ها پاسخ سختی در پی خواهد داشت

بوشهر- امام جمعه دلوار گفت: عاملان و آمران جنایت تروریستی در کرمان بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس فریدونی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلوار عنوان داشت: قیام خونین مردم قم در اعتراض به چاپ مقاله توهین آمیز روزنامه اطلاعات آن روز جایگاه قیام ۱۹ دی ۵۶ در سیر تحولات انقلاب اسلامی جایگاه ویژه‌ای دارد چرا که این قیام مردمی روحانیت محور آغاز گر تحول اساس و بنیادین در انقلاب اسلامی بود.

امام جمعه دلوار اضافه کرد: این قیام برکات و پیامدهایی داشت که مهم‌ترین آنها عبارت از تسریع روند انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: تجلی هویت اصلی انقلاب اسلامی مردمی و فراگیر شدن نهضت اسلامی، بسط نفوذ و محبوبیت امام خمینی، افشای ماهیت ضد مردمی رژیم شاه و دورغ بودن شعارهایی حقوق بشر آمریکایی است.

فریدونی افزود: تجربه حادثه تروریستی کرمان حیث بازده زمانی این حادثه هم زمان با شهادت حاج قاسم سلیمانی و مبارزه با داعش صورت پذیرفته و یک نقطه قطعی پذیرفته شده است که نیروهای تکفیری و عاملان و آمران اصلی یعنی استکبار آمریکایی و رژیم صهیونیستی است.

امام جمعه دلوار ادامه داد: انتقام قطعی در وقت مقتضی همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند که دست‌های آلوده به خون بی‌گناهان و چه مغزهای مفسد و شرارت‌ها که آنان را به این گمراهی کشانده است.

وی بیان کرد: از هم اکنون آمار قطعی سرکوب و مجازات عادلانه را بدانند که این فاجعه آفرینی پاسخ سختی در پی خواهد داشت.

فریدونی یا آور شد: این حادثه دست مایه ایی شد که دشمنان و برخی داخلی‌ها آگاه دستگاه‌هایی امنیتی زیر سوال ببرند.

امام جمعه دلوار خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی در طوفان القصی با شکست غیر قابل تعبیر رهبر معظم انقلاب شده است عصبانی، گیچ و ناراحت در پی گستراننده التهاب به منطقه و کاستن از فشارهایی سنگین روی خود در غزه است.

وی ادامه داد: عاملان این حادثه- مباشران عناصر خود فروخته فاسد مغز و مفلوک -عاملان اصلی یعنی استکبار آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند.

فریدونی افزود: مخاطبان اصلی رهبر انقلاب، دولت و دستگاه‌های خدمات رسان شهرداری‌ها، وزارت کشور هیت اجرای _شورای نگهبان، نمایندگان مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان، نهادهایی امنیتی، فعالان اجتماعی و ضرورت مشارکت حد اکثری، تحریم کنندگان داخلی، احزاب و جریانی های سیاسی، رسانه‌های رسمی و رسانه ملی، مبلغان است.

کد خبر 5986190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha