۱۵ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۵۶

فرماندار بردسکن:

متولیان خراسان رضوی به راهها و محورهای بردسکن اصلا توجهی ندارند

متولیان خراسان رضوی به راهها و محورهای بردسکن اصلا توجهی ندارند

بردسکن- فرماندار بردسکن گفت: متولیان امر در خراسان رضوی هیچ توجهی به راهها و محورهای بردسکن ندارند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی دهقان زاده در حاشیه تصادف شامگاه جمعه در محور بردسکن به خلیل آباد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: متأسفانه زوج جوانی که اخیراً جشن عروسی خود را گرفته بودند، بر اثر کم عرض بودن این محور جان خود را از دست دادند.

فرماندار بردسکن با انتقاد از بی توجهی متولیان امر در استان به محورهای بردسکن افزود: علیرغم اینکه از بدو شروع بکارم در شهرستان، الویت خود را بر محورهای منطقه از جمله دو بانده کردن بردسکن به خلیل آباد داشته‌ام، اما تاکنون فقط جمله «بزودی عملیات اجرایی دو بانده محور بردسکن به خلیل آباد شروع می‌شود» را شنیده‌ام و هیچ اقدامی صورت نگرفته و فقط قول‌های تکراری می‌دهند.

وی با بیان اینکه مردم و همشهریان عزیز تا کی باید قربانی این جاده مرگ شوند، گفت: متأسفانه برای یک روکش آسفالت برای حدود ۳۵ کیلومتر در محور بردسکن به سبزوار و در محدوده این شهرستان بیش از ۵ ماه است که امروز و فردا می‌کنند و الان اعلام داشته‌اند که تا سال آینده اقدامی صورت نمی‌گیرد.

دهقان زاده اهتمام جدی در استان برای توجه به محورهای بردسکن را خواستار شد و اظهار کرد: جاده بردسکن به کاشمر و شادمهر با توجه به ترددهای زیاد اصلاً کشش این همه خودرو را ندارد، لذا باید اولویت استان بر اجرای دو بانده کردن این محور قرار گیرد.

فرماندار بردسکن به تردد روزانه ۵ تا ۷ هزار خودرو در محور سبزوار به بردسکن اشاره کرد و اظهار داشت: بردسکن در حال حاضر دارای محورهای سبزوار، گناباد، مشهد و طبس از بردسکن قرار دارد که روزانه با توجه به این محورها و تردد ماشین‌های سبک و مخصوصاً سنگین هیچ کاری مهم‌تر از دو بانده کردن محورها نیست.

وی با بیان اینکه مطالبه جدی مردم توجه به محورهای این شهرستان است از مسؤولان استانی خواست دستور تسریع در آغاز عملیات اجرایی در این محورها را صادر کنند.

کد خبر 5986329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha