۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۳۶

نمانیده ولی فقیه در خراسان شمالی:

رویدادهای فرهنگی و معنوی در ترویج فرهنگی دینی موثر است

رویدادهای فرهنگی و معنوی در ترویج فرهنگی دینی موثر است

بجنورد_ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: دشمن می‌خواهد دین را از صحنه خارج کند و باید با برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ترویج فرهنگ دینی پرداخت و طراحی‌های دشمن را از بین برد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری پیش از ظهر شنبه در نشست هماهنگی همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت که در سالن جلسات دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی برگزار شد، اظهار کرد: اهل سنت استان باید با قدرت در این همایش حضور داشته باشند و به عنوان میزبان ایفای نقش کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی افزود: بخشی از جهاد تبیین در بطن نغمات و سرایش اشعار در مدح پیامبر اسلام (ص) و خواندن قرآن نهفته است و مساجد اهل سنت نیز از فرصت این همایش و حضور مداحان و نغمه سرایان برجسته اهل سنت در استان در برنامه‌های خود استفاده کنند.

امام جمعه بجنورد افزود: دشمن می‌خواهد دین را از صحنه خارج کند و باید با چنین برنامه‌های فرهنگی و معنوی به ترویج فرهنگ دینی پرداخت و طراحی‌های دشمن را از بین برد و دین را به صحنه زندگی آورد.

همایش ملی نغمه سرایان اهل سنت از ۹ تا ۱۱ بهمن ماه به همت سازمان بسیج مداحان در سالن دانشگاه پیام نور بجنورد برگزار می‌شود.

این رویداد فرهنگی با شعرخوانی، تواشیح و همخوانی، مدیحه سرایی و تجلیل از خانواده‌های شهدای اهل سنت استان برگزار می‌شود.

کد خبر 5986823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha