۱۶ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۲

معاون استاندار البرز تاکید کرد؛ 

ضرورت اقدام شهرداری کرج نسبت به احداث لاین کندروی بیمارستان مدنی

ضرورت اقدام شهرداری کرج نسبت به احداث لاین کندروی بیمارستان مدنی

کرج- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز با اشاره به تصویب شورای ترافیک در خصوص احداث لاین کندروی بیمارستان شهید مدنی گفت: مقرر شد شهرداری کرج سریعاً نسبت به احداث این مسیر اقدام کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد افضلی ظهر شنبه در نشستی ویژه به منظور بررسی مشکلات بیمارستان‌های استان البرز با حضور دستگاه‌های اجرایی متولی گفت: با توجه به ابلاغ نظریه کمیسیون ماده پنج در خصوص عرصه کلینیک شهید بهشتی و نیز در راستای تسریع در صدور پروانه احداث کلینیک مقرر شد شهرداری کرج ضمن تعیین تکلیف اشجار واقع در عرصه در کمیسیون ماده هفت مبادرت به صدور پروانه کند.

وی مطرح کرد: با توجه به هماهنگی صورت گرفته با سازمان ملی مسکن مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی استان البرز نسبت به تعیین تکلیف عرصه کلینیک حصارک با حفظ مالکیت دولت و واگذاری بهره برداری به مدیریت درمان ظرف یک هفته آینده اقدام کند و بر این اساس فرمانداری شهرستان کرج نیز به منظور حسن عملیات اجرا نظارت و پیگیری لازم را انجام دهد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز بیان کرد: همچنین با توجه به افزوده شدن ۵۰۰ متر به مجموعه درمانی هشتگرد که فاقد کاربری درمانی است مقرر شد درخواست تغییر کاربری از سوی شهرداری هشتگرد به دبیرخانه کمیسیون منعکس شود و فرمانداری شهرستان ساوجبلاغ نیز بر حسن عملیات نظارت کند و پیگیری‌های لازم را صورت دهد.

افضلی عنوان کرد: مدیریت درمان تأمین اجتماعی نیز پیگیری لازم جهت حصول نتیجه در خصوص عرصه مرکز درمانی تأمین اجتماعی از فرمانداری شهرستان فردیس را به عمل آمد و چنانچه نتیجه مطلوب در این خصوص حاصل نشد مراتب در جلسه آتی منعکس شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اضافه کرد: در خصوص تأمین اعتبارات مربوط به بیمارستان آیت الله طالقانی نیز مقرر شد معاونت هماهنگی امور عمرانی جلسه مشترک با فرمانداری شهرستان طالقان، سازمان مدیریت و دانشگاه علوم پزشکی برگزار کند.

وی اظهار کرد: در خصوص مشکلات مربوط به تأمین برق بیمارستان کمالشهر و سیدالشهدا (ع) با توجه به هماهنگی صورت گرفته با شرکت توزیع نیروی برق استان البرز مقرر شد دانشگاه علوم پزشکی البرز و سازمان مجری با همکاری فرمانداری شهرستان کرج پیگیری لازم را انجام دهند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز یاد آورشد: با توجه به صدور رأی بدوی کمیسیون ماده صد بیمارستان کمالشهر و در راستای کاهش جریمه کمیسیون ماده صد اقدامات لازم انجام شده است. با توجه به تصویب شورای ترافیک در خصوص احداث لاین کندروی بیمارستان شهید مدنی مقرر شد شهرداری کرج سریعاً نسبت به احداث مسیر اقدام کند.

افضلی اضافه کرد: همچنین به منظور توسعه فضای درمانی بیمارستان تخت جمشید مقرر شد اداره کل راه و شهرسازی البرز به همراه مستندات ارائه شده توسط بیمارستان تخت جمشید مبنی بر وقوع عدم قرارگیری ملک در گسل کرج ضمن هماهنگی با دبیرخانه شورای عالی شهرسازی و معماری و مرکز تحقیقات راه و شهرسازی با اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم اقدام شود.

کد خبر 5986996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha