۱۷ دی ۱۴۰۲، ۹:۱۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان:

بانوان هرمزگانی نقش خطیری برای تسریع در روند توسعه استان دارند

بانوان هرمزگانی نقش خطیری برای تسریع در روند توسعه استان دارند

بندرعباس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، گفت: بانوان هرمزگانی نقش خطیری برای تسریع در روند توسعه استان دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی در دومین کنگره ملی بانوان تاثیر گذار استان همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها عنوان کرد: حضرت فاطمه (س) یک الگوی کامل برای همه زنان جهان است.

وی افزود: الگو گیری دختران نوجوان و جوان کشور از حضرت فاطمه زهرا (س) در زندگی عاملی مهم در مسیر رستگاری آنها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، خاطرنشان کرد: زنان در دین مبین اسلام از ارزش و جایگاه بالایی برخوردار هستند و همواره مورد تکریم بوده اند.

کامرانی تصریح کرد: بانوان بخش مهمی از جمعیت کشور را تشکیل می دهند و توجه به ظرفیت های بانوان در حوزه های مختلف براساس شایسته سالاری از اهمیت بسزایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: استان هرمزگان در مسیر رشد، توسعه و پیشرفت قرار دارد و بانوان استان می تواند زمینه این پیشرفت و رشد را بیش از پیش تسریع کنند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان اظهار داشت: بانوان هرمزگانی در عرصه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، هنری و علمی کارنامه درخشانی دارند.

وی خاطرنشان کرد: استان هرمزگان در معرض تحولات بزرگی قرار دارد و در این تحول مهم نیروهای انسانی نقش مهی دارند.

کامرانی تصریح کرد: خلیج نیلگون همیشه فارس نقش خطیری در تحولات اقتصادی جهانی دارد و این مهم فرصتی استثنایی برای هرمزگان جهت جهش در بخش های مختلف است و همه ما برای رسیدن استان به رشد قابل قبول مسئولیت داریم.

کامرانی گفت: مشارکت بانوان استان در امر خطیر انتخابات با توجه به سهم جمعیتی و تاثیرگذاری سیاسی، اجتماعی و فرهنگی بسیار مهم است.

کد خبر 5987520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha