۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۲:۱۲

معاون استاندار خراسان جنوبی مطرح کرد؛

حمایت از ایجاد دالان ترانزیتی بین مرزهای غربی و سایت مرزی ماهیرود

حمایت از ایجاد دالان ترانزیتی بین مرزهای غربی و سایت مرزی ماهیرود

بیرجند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از برنامه های خراسان جنوبی حمایت از ایجاد دالان ترانزیتی بین مرزهای غربی و سایت مرزی ماهیرود است.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد اشرفی صبح یکشنبه در جلسه دیدار با چند تن از فعالان اقتصادی خراسان جنوبی اظهار کرد: یکی از برنامه‌های خراسان جنوبی حمایت از ایجاد دالان ترانزیتی بین مرزهای غربی و سایت مرزی ماهیرود است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اقدامات صورت گرفته ازجمله راه انداری ایکس ری، اخذ مجوز ترانزیت عام و افزایش اقلام قابل ترانزیت از خراسان جنوبی افزود: مجموعه این اقدامات سبب شده در ۹ ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی در ترانزیت کالا رشد بیش از دویست درصدی داشته باشیم.

اشرفی درخصوص پیشنهاد پیگیری پروژه‌های اقتصادی بیان کرد: طرح کارخانه کاشی دارای پیشرفت فیزیکی خوبی است و امیدواریم تا پایان سال جاری فاز اول واحد مذکور به بهره برداری برسد تا از ثمرات اقتصادی آن مردم استان بهره مند شوند.

وی هنچنین بر لزوم حمایت برای تسریع در روند احیای واحد هیدرو کربنات که دچار حریق شده را نیز یادآور شد.

گفتنی است در این جلسه در راستای هم افزایی بیشتر بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری در خراسان جنوبی مقرر شد؛ جلسه دیگری با تعدادی از چهره‌های شاخص اقتصادی داخل استان و سرمایه گذاران کشوری فعال در استان برگزار شود.

کد خبر 5987626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha