۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۲۸

رئیس پلیس راهور کرمانشاه:

۲۵۷۱ خودرو در طرح تشدید نظارت بر تخلفات کرمانشاه اعمال قانون شدند

۲۵۷۱ خودرو در طرح تشدید نظارت بر تخلفات کرمانشاه اعمال قانون شدند

کرمانشاه- رئیس پلیس راهور کرمانشاه گفت: ۲۵۷۱ خودرو در طرح تشدید نظارت بر تخلفات کرمانشاه اعمال قانون شدند.

سرهنگ محمد حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بروز برخی تخلفات شبانه عده‌ای از رانندگان، اظهار کرد: این تخلفات که با هنجارشکنی، حرکات نمایشی مخاطره آمیز و ایجاد آلودگی‌های صوتی در معابر درون شهری همراه است سبب گلایه مندی بحق برخی شهروندان شده است.

وی با اشاره به اجرای در طرح تشدید برخورد با تخلفات شبانه، افزود: با اجرای این طرح به منظور ایجاد آرامش شهروندی در شهر کرمانشاه تا کنون ۲ هزار و ۵۷۱ خودرو اعمال قانون شدند.

رئیس پلیس راهور استان کرمانشاه تصریح کرد: طرح تشدید نظارت‌ها بر تخلفات شبانه حادثه ساز با پشتیبانی مقام قضائی به مدت ۱۰ شب به طور مستمر انجام شد و پس از آن هفته‌ای ۲ شب این طرح در معابر شهر کرمانشاه به مرحله اجرا خواخد رسید.

سرهنگ حیدری ادامه داد: در طول ۱۰ روز گذشته از اجرای طرح نظارت بر تخلفات شبانه ۲ هزار و ۷۰۰ تخلف برخورد و بیش از ۱۰۰ دستگاه خودرو متخلف بصورت سیستمی و فیزیکی توقیف شدند.

وی عنوان کرد: در طرح تشدید نظارت‌ها بر تخلفات شبانه تیم‌های شیفت شب پلیس راهور کرمانشاه به صورت محسوس و نامحسوس تقویت و با تخلفات شبانه و مخصوصاً تخلفات حادثه ساز برخورد خواهد شد.

وی با تاکید بر اهمیت برقراری نظم و آرامش در شهر و برخورد با متخلفین، هشدار داد: اجازه نخواهیم داد عده خاصی از رانندگان در معابر درون شهری امنیت روانی شهروندان را مایه تفریح و سرگرمی خود قرار دهند و انجام هر گونه حرکات مخاطره آمیز و ایجاد آلودگی صوتی خصوصاً در شب و… به عنوان خط قرمز این پلیس و با جدیت با آن برخورد می‌گردد.

کد خبر 5987867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha