۱۷ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۴۳

رییس سازمان صمت استان سمنان:

۴۵ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

۴۵ واحد تولیدی استان سمنان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند

سمنان_ رییس سازمان صمت استان سمنان از پرداخت تسهیلات رونق تولید به ۴۵ واحد تولیدی طی سه ماهه سوم سال جاری در استان خبر داد و گفت: هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به احیا واحدهای تولیدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، یادگار احمدی غروب یکشنبه در شصت و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان به میزبانی سالن یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه طی سه ماهه سوم سال جاری ۴۵ واحد تولیدی استان تسهیلات رونق تولید دریافت کردند، ابراز داشت: با پرداخت این تسهیلات می‌کوشیم تا واحدهای تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی راکد و نیمه تعطیل را مجدد به خط تولید باز گردانیم.

وی ضمن بیان اینکه به این واحدها ۱۳ هزار و ۴۰۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است، افزود: این تسهیلات به نوعی پشتیبان مؤثر برای واحدهای تولیدی است تا بتوانند فعالیت اقتصادی خود را گسترش دهند.

رئیس سازمان صمت استان سمنان با بیان اینکه هفت واحد تولیدی از محل بند الف تبصره ۱۸ مبلغ ۳۱۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند، ابراز داشت: این تسهیلات در واقع به نوعی کمک به تأمین نقدینگی مورد نیاز واحدهای تولیدی نیز محسوب می‌شود.

احمدی با بیان اینکه به ۱۶ واحد تولیدی نیز از محل تسهیلات تبصره ۱۶ مبلغ ۹۰ میلیارد ریال پرداخت شده است، تصریح کرد: کمک به اجرا و راه اندازی پروژه‌های اولویت دار حوزه صنعت و معدن با پرداخت تسهیلات مناسب نیز دیگر برنامه‌های در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه ۲۲ واحد تولیدی نیز به ارزش ۸۵ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند، افزود: سامانه http://khedmat.mimt.gov.ir برای ثبت نام دریافت تسهیلات در اختیار واحدهای تولیدی قرار دارد.

کد خبر 5988065

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha