۱۷ دی ۱۴۰۲، ۲۰:۳۱

معاون سیاسی و امنیتی استاندار هرمزگان:

جوانان نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

جوانان نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند

بندرعباس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت:جوانان نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، احسان کامرانی عصر یکشنبه در گردهمایی کارشناسان مشارکت های اجتماعی جوانان ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور با حضور وحید یامین پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با محکومیت اقدام جنایت کارانه تروریست ها در به شهادت رساندن و زخمی کردن جمع زیادی از هموطنان در سالگرد شهادت مظلومانه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: انجام اقدامات کور تروریستی و به شهادت رساندن کودکان، نوجوانان و زنان نشان از ضعف و استیصال دشمنان انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: در حادثه دردناک کرمان تعداد زیادی از هموطنان به ویژه کودکان و زنان به صورت مظلومانه به شهادت رسیدند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان خاطرنشان کرد: کسانی که این اقدامات کور انجام می دهند ملت ما را نشناخته اند و نمی دانند که انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با خون پاک شهدا روز به روز توانمندتر و بالنده تر می شود.

کامرانی با اشاره به اهمیت توجه به جوانان، افزود: جوانان موتور محرک توسعه و پیشرفت کشور هستند و ضروری است زمینه ظهور و بروز توانمندی های آنها مهیا شود. استان هرمزگان یکی از جوان ترین استان های کشور است که فرصتی بی نظیر برای تسریع در رشد و شکوفایی آن است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، افزود: مسکن، اشتغال و ازدواج مهمترین دغدغه جوانان و خانواده های هرمزگانی است که ضروری است دستگاه های اجرایی متولی به ویژه وزارت ورزش و جوانان با همکاری سایر وزارتخانه های به مسئولیت های خود ادر حوزه جوانان جامعه عمل بپوشانند.

وی با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: جوانان نقش مهمی در ایجاد شور انتخاباتی دارند و این قشر ضروری است برای برگزاری انتخاباتی پرشور در صحنه باشند.

کامرانی با اشاره به اهمیت آشنایی نوجوانان و جوانان با خدمات گسترده انقلاب، تصریح کرد: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با دستاوردهای گسترده ای برای کشور در حوزه های علمی، صنعتی، کشاورزی، تجارت، بازرگانی و... همراه بود و آشنایی جوانان با این خدمات ضروری است.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان افزود: اعزام دانش آموزان و دانشجویان به اردوهای راهیان پیشرفت می تواند نقش مهمی در آشنایی آنها با دستاورد های به نظیر انقلاب در حوزه های مختلف داشته باشد.

کد خبر 5988290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha