۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۰:۵۱

به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن باقر(ع):

ویژه برنامه «از قـدمـگاه تا قتــلگاه» در کاشان برگزار می شود

ویژه برنامه «از قـدمـگاه تا قتــلگاه» در کاشان برگزار می شود

کاشان - رییس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان گفت: به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی بن باقر(ع) ویژه برنامه «از قـدمـگاه تا قتــلگاه» در کاشان برگزار می شود.

محمدعلی فرجی در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به فرارسیدن ۲۷ جمادی الثانی اظهار داشت: این روز سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) به عنوان نخستین سفیر ولایت اظهار داشت: در منطقه کاشان به این مناسبت برنامه‌های مختلفی ترتیب داده شده است که در حال برگزاری است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «از قدمگاه تا قتلگاه» توسط سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان ابراز داشت: این برنامه برای نخستین بار در کاشان برگزار می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کاشان در تشریح برنامه‌های سالروز شهادت حضرت علی بن باقر (ع) تصریح کرد: این برنامه با هدف افزایش معرفت و آشنایی بیشتر دانش‌آموزان کاشانی با شخصیت برجسته حضرت سلطان علی بن امام محمد باقر (ع) به عنوان نخستین سفیر ولایت در ایران و ولی نعمت مردم دارالمؤمنین کاشان برگزار می‌شود.

وی ترویج آموزه‌های فرهنگ شیعی، یادآوری رشادت‌ها و جوانمردی‌های نخستین سفیر و شهید اهل بیت در ایران را از جمله اهداف برگزاری این رویداد ذکر کرد و افزود: این برنامه با همکاری ستاد برگزاری مراسم سنتی مذهبی قالی‌شویان، اداره آموزش و پرورش، در تجدید میثاق با نخستین سفیر ولایت برگزار می‌شود.

فرجی خاطرنشان کرد: سخنرانی ویژه گروه کودک و نوجوان، سرود، پرده‌خوانی، دکلمه خوانی، تبجیل از خادمین بارگاه حضرت سلطانعلی، برپایی موکب پذیرایی از بخش‌های شاخص این برنامه است که در راستای تبیین فضائل و خدمات حضرت سلطانعلی بن محمد باقر (ع) با حضور دانش‌آموزان، مردم ولایی و ارادتمندان حضرت سلطانعلی روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ دی ماه در مسجد سجادیه راوند، مسجد جامع و سالن ورزشی شهید اردهال فین بزرگ کاشان اجرا می‌شود.

کد خبر 5988580

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha