۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۲۰

مدیر گروه عرفان اسلامی پژوهشکد امام خمینی:

همدلی مردم با حاکمیت مسیر حفظ انقلاب است

همدلی مردم با حاکمیت مسیر حفظ انقلاب است

خمین- مدیر گروه عرفان اسلامی پژوهشکده امام خمینی (ره) رمز پیروزی در انقلاب اسلامی را همدلی با مردم دانست و گفت: همدلی مردم با حاکمیت راه حفظ انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، فاطمه طباطبایی ظهر دوشنبه در آئین اختتامیه هفته فرهنگی بر آستان آفتاب خمین با تبریک ولادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: ما افتخار داریم که یک زن به مرتبه‌ای از کمال برسد که هم افق با مقام حضرت حق می‌شود.

وی ادامه داد: مادران شهدا و جانبازان قابل تقدیر هستند چراکه برخی شهدا خون خود را برای به ثمر رسیدن انقلاب دادند و برخی دیگر شکنجه‌های زندان را تحمل کردند تا انقلاب به ثمر رسید.

مدیریت گروه عرفان اسلامی پژوهشکده امام خمینی بیان کرد: متأسفانه بسیاری در برخی برهه‌های زمانی، قدر این انقلاب را نمی‌دانیم و یادمان می‌رود که مبارزه با طاغوت زمان چه ارزش و جایگاهی داشت.

وی تاکید کرد: رژیم شاه به سادگی سقوط نکرد و عظمت کار مبارزان پیش از انقلاب را نباید فراموش کرد.

طباطبایی با اشاره به تاکید امام راحل بر ایجاد تحول توسط انقلاب در مردم، گفت: امام عامل این تحول را خدا می‌دانستند.

عروس امام راحل اظهار کرد: امام در سال ۶۷ گفتند قانون اساسی اصلاح شود و ایشان در درس خود انتظار داشتند حتی نظریه‌های فقهی‌شان مورد نقد قرار گیرد.

مدیریت گروه عرفان اسلامی پژوهشکده امام خمینی رمز پیروزی امام در انقلاب اسلامی را همدلی و عشق و اعتماد دو طرفه مردم با امام بیان کرد و گفت: همدلی مردم با حاکمیت راه حفظ انقلاب است و حاکمیت باید این فضا را ایجاد کند.

عروس امام خمینی با بیان خاطره‌ای از امام در نجف گفت: ایشان قدرت تسلط بر نفس داشتند و بر خشم و احساسات شأن غالب بودند.

وی با اشاره به برگزاری دومین هفته فرهنگی بر آستان آفتاب گفت: بر آستان آفتاب نام زیبایی برای این هفته فرهنگی است چراکه امام مثل آفتاب موجب گرمابخشی بود و هنرشان هم این بود که با این گرمابخشی به همه اقوام و اقلیت‌ها همدلی دادند.

طباطبایی تاکید کرد: برنامه‌هایی مانند هفته فرهنگی بر آستان آفتاب باید استمرار یابد و منحصر به یک زمان و یک منطقه نشود.

کد خبر 5988950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha