۱۸ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۲۷

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان:

اساس شکل‌گیری نظام اسلامی تاسی از انقلاب پیامبر اکرم(ص) بود

اساس شکل‌گیری نظام اسلامی تاسی از انقلاب پیامبر اکرم(ص) بود

سنندج_ فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: اساس شکل‌گیری انقلاب اسلامی ما برگرفته از انقلاب پیامبر مکرم اسلام بود که منجر به پذیرش باورها ما در جهان اسلام شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امان‌الله گشتاسبی ظهر دوشنبه در دیدار با خانواده شاغلین، وابستگان و بازنشستگان شهرستان سروآباد با درود بر تمام مجاهدان راه اسلام، اظهار کرد: تجلیل و پاسداشت از زحمات کسانی که بار اصلی این انقلاب را از بطن پیروزی تا به امروز در این نهاد مقدس به دوش کشیدند، از وظایف ماست.

گشتاسبی افزود: تلاش ما برای یک مجموعه بزرگ و یک خانواده بزرگ است که در طول ۴۵ سال عمر با برکت انقلاب اسلامی در تمامی صحنه‌ها برای امنیت در این منطقه ایستادگی کردند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان بیان کرد: پیروزی این انقلاب را مدیون شیرمردانی هستیم که یک روز در این منطقه در مقابل با دشمن برای آزادی این استان ایستادند.

وی گفت: امروز دزلی و مردمان پر تلاش و مجاهد این خطه در امنیت کامل به سر می‌برند و این امر نتیجه حضور بزرگ مردانی است که یک روز با تمام وجود برای امنیت در این منطقه کوشیدند و این مجاهدت امروز بیشتر دیده می‌شود.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به شرایط کنونی دنیای اسلام امروز افزود: انقلاب اسلامی ما سه ویژگی منحصر به فرد دارد که در هیچکدام از انقلاب‌های جهان دیده نشد و اساس شکل‌گیری این انقلاب برگرفته و با تاسی از انقلاب پیامبر مکرم اسلام بود و همین امر باعث شد تا همه باورهای ما نه در ایران اسلامی بلکه در جهان اسلام پذیزفته و همه ملت‌های مسلمان پذیرای آن شدند.

سردار گشتاسبی خاطر نشان کرد: امروز مسئله اصلی ما مسلمانان مسئله فلسطین و مردم مظلوم غزه است که این امر یکی از مسائل اساسی روز دنیا برای هر مسلمان است.

کد خبر 5988982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha