۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۱:۳۵

فرماندار تاکستان تاکید کرد؛

جذب حداکثری منابع برای تأمین اشتغال پایدار در تاکستان

جذب حداکثری منابع برای تأمین اشتغال پایدار در تاکستان

قزوین- فرماندار تاکستان گفت: دستگاه‌های اجرایی باید زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال برای ایجاد اشتغال پایدار و جذب حداکثری منابع تخصیصی را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید جمال حسینی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان تاکستان اظهار کرد: مسئولین دستگاه‌های اجرایی باید با همکاری و تعامل سازنده زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال در جهت ایجاد اشتغال پایدار و جذب حداکثری منابع تخصیصی را فراهم کنند تا فرصت‌های شغلی مناسب برای کمک به ایجاد اشتغال محیا شود.

وی عملکرد خوب و قابل قبول برخی از دستگاه‌ها در خصوص ایجاد اشتغال تعهد شده را قابل تقدیر دانست و افزود: سایر دستگاه‌ها باید نسبت به ثبت اطلاعات در سامانه رصد در ماه‌های پایانی سال اقدام کنند.

فرماندار تاکستان یادآور شد: دستگاه‌های اجرایی باید زمینه تقویت تولید و توسعه اشتغال در جهت ایجاد اشتغال پایدار و جذب حداکثری منابع تخصیصی را فراهم کنند.

گفتنی است دراین جلسه اکرادلو رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی و دبیر کمیته هماهنگی اشتغال گزارشی از وضعیت اشتغال شهرستان و عملکرد کاریابی‌ها و واحدهای صنعتی و تولیدی ارائه کرد.

کد خبر 5989682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha