۱۹ دی ۱۴۰۲، ۱۶:۰۱

فرماندار ویژه کرج:

فعالیت انتخاباتی با امکانات اداری ممنوع است

فعالیت انتخاباتی با امکانات اداری ممنوع است

کرج- فرماندار ویژه کرج گفت: فعالیت‌های انتخاباتی در ساعات کاری و با استفاده از امکانات اداری ممنوع است و در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، یحیی رمضانی عنوان کرد: قانون‌گذار در ماده ۱۳ قانون، دستگاه‌های اجرایی را مکلف کرده است تا امکانات و نیروهای خود را در صورت نیاز به انتخابات تخصیص دهند و به محض تمام شدن انتخابات، این امکانات و نیروها به دستگاه‌ها عودت داده شود.

وی با تاکید بر اینکه تمام دستگاه‌ها باید در انتخابات مشارکت داشته باشند، افزود: اگر دستگاهی به دلایل ناموجه از در اختیار قرار دادن امکانات و نیروهای خود استنکاف کند، تخلف بوده و سازمان بازرسی موظف است به دستگاه مربوطه تذکر دهد و برخورد قانونی نیز صورت می‌گیرد.

رئیس مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد تصریح کرد: دستگاه‌ها و نیروهای آنها، حق دخالت در تبلیغات نامزدها را ندارند و فقط امکانات و فضای دستگاه‌ها تحت نظارت هیأت بررسی تبلیغات انتخابات استان البرز مورد استفاده نامزدها قرار خواهد گرفت.

رمضانی بیان کرد: فعالیت‌های انتخاباتی در ساعات اداری و با استفاده از امکانات اداری ممنوع است و در صورت مشاهده به شدت برخورد خواهد شد. دستگاه‌ها و کارکنان این مجموعه‌ها به هیچ وجه، حق دخالت در تبلیغات انتخاباتی نامزد خاصی را ندارند.

وی افزود: مجریانی که در دستگاه‌های دولتی خدمت می‌کنند ممکن است گرایش خاص خود را داشته باشند اما دقت کنند که هیچ‌گونه شائبه‌ای مبنی بر طرفداری از نامزد خاصی را نداشته باشیم؛ اگر این موضوع مشاهده شود، برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

کد خبر 5990050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha