۲۰ دی ۱۴۰۲، ۰:۳۹

نفرات برتر مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بوشهر تقدیر شدند

نفرات برتر مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بوشهر تقدیر شدند

بوشهر- در آئین اختتامیه مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بوشهر با موضوع عفاف و حجاب از نفرات برتر تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر سه شنبه شب در این آئین گفت: کتاب بهترین ابزار برای رسیدن به اهداف ترسیم شده در زندگی فرد است.

حیدر راهب بیان کرد: برگزاری برنامه‌های متنوع کتاب‌خوانی با موضوعات مختلف یکی از راه‌های افزایش مطالعه و تشویق به خواندن کتاب است که مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی استان بوشهر با محوریت عفاف و حجاب در همین راستا برنامه‌ریزی و برگزار شد.

راهب اظهار کرد: ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قالب برنامه‌ای با محوریت کتاب، معرفی آثار فاخر در ارتباط با موضوع عفاف و حجاب، شناسایی و تقویت حلقه‌های مطالعاتی و شناسایی شبکه‌های کتاب‌خوانی از اهداف برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی استان بوشهر بود.

وی افزود: بعد از انتشار فراخوان مسابقه در شهریور ماه سال جاری و از تعداد ۲ هزار و ۲۰۰ نفر ثبت‌نام کننده ۹۰۰ نفر در روز پنج‌شنبه ۹ آذرماه در مسابقه شرکت کردند که این شمار در ۲۹ حوزه آزمون بوده است.

نفرات برتر مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بوشهر تقدیر شدند

راهب ادامه داد: در رده بزرگسال با کتاب «ستاره‌ها چیدنی نیستند» ۱۲ نفر نمره کامل یعنی (۱۰۰) و در رده نوجوان کتاب «بی پرده با حجاب» نیز فقط یک نفر موفق به کسب نمره ۱۰۰ شد. وی عنوان کرد: ۳۹۳ نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون نمره بالای ۷۰ و تعداد ۶۲۹ نفر بالای ۵۰ امتیاز را کسب کردند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به استقبال خوب از مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی استان و وجود بانک اطلاعاتی تا پایان سال یک مسابقه دیگر نیز در همین راستا برگزار خواهد شد که از همه شما جهت شرکت در آن رویداد دعوت به عمل می‌آید.

خوانش سه کتاب‌خوان جوان و نوجوان، بازگوی بازخورد مردم در ارتباط با برگزاری مسابقه و قرعه‌کشی نفرات برتر و اهدا جوایز از دیگر برنامه‌های آئین اختتامیه مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی بوشهر بود.

آزمون کتبی مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی استان بوشهر با محوریت عفاف و حجاب، روز پنج‌شنبه ۹ آذرماه به‌صورت هم‌زمان در ۲۹ حوزه امتحانی و حضور ۹۰۰ نفر از سراسر استان برگزار شده بود.

کد خبر 5990354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha