۲۰ دی ۱۴۰۲، ۱۵:۱۷

نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

رسانه‌ها در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی موثر عمل کنند

رسانه‌ها در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی موثر عمل کنند

بندرعباس - نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به اینکه نقش رسانه‌ها و رسانه ملی در عصر ارتباطات بی‌بدیل است، گفت: رسانه‌ها باید در زمینه‌سازی و شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی موثر عمل کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام محمد عبادی‌زاده ظهر چهارشنبه در آیین معرفی و تودیع مدیرکل صدا وسیمای مرکز خلیج‌فارس افزود: امروز سطح رسانه قطعا با ایجاد ارتباطی که با شبکه مقاومت صورت می‌گیرد و هم‌افزایی‌هایی که با جبهه مقاومت و رسانه جبهه مقاومت درپی داشت، این محدوده و شعاع گستره رسانه ملی نیز افزایش پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جنگ غزه، یک جنگ رسانه‌ای است، بیان کرد: در جریان غزه تمام رسانه‌های بیگانه برای مقابله با جبهه مقاومت وارد میدان شدند؛ در زمانی که رقابت رسانه‌ای در سطوح جهانی در اوج خودش قرار گرفته است، ما نیز برای اینکه از این قافله عقب نمانیم قطعا نیازمند تقویت هرچه بیشتر رسانه ملی هستیم.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان اظهار کرد: اعتماد سرمایه بزرگی برای رسانه است، به هر میزانی که ما بتوانیم اعتماد مخاطبان خودمان را به سمت رسانه‌های داخلی و از جمله صدا و سیما جذب کنیم، موفق عمل کرده‌ایم.

حجت الاسلام عبادی‌زاده با اشاره به اینکه از طرفی بی‌اعتمادی از سوی رسانه ملی نیز، مردم را به سمت رسانه بیگانه می‌کشاند، اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس نیز باتوجه به جایگاهش در کنار کشورهای حوزه خلیج‌فارس، می‌تواند نقش خود را در عالی‌ترین سطح ایفا کند اما برای اینکه رسانه ملی مان را در تراز راه اسلامی و مطالبات اسلامی برسانیم نیازمند به تقویت آن به لحاظ کمی و کیفی هستیم.

وی اظهارامیدواری کرد: رسانه ملی، مفسری است که می‌تواند مفاهیم متفرقه و پراکنده را که ممکن است ذهن مردم را درگیر کند و مشکلاتی بوجود بیاورد، این‌ها را با یک تفسیر معنادار از قاب تلویزیون برایشان روشن کند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده همچنین بااشاره به اینکه رسانه ملی امروز با قوت، قدرت و صلابت در مقابل همه رسانه‌های بیگانه قرار گرفته است، تصریح کرد: نقش رسانه امروز در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، بی‌بدیل بوده و به عنوان پیشانی حرکت تمدنی است.

کد خبر 5991014

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha