۲۱ دی ۱۴۰۲، ۲۲:۳۵

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر مطرح کرد؛

زیرساخت‌های معدنی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

 زیرساخت‌های معدنی در استان بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر-مدیرکل صمت استان بوشهر گفت: با توسعه زیرساخت‌ها و پیگیری اجرای طرح‌های معدنی در استان بوشهر می‌توان زمینه اشتغال و تحول در فضای کسب و کار را توسعه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی صفوی پنج شنبه شب در حاشیه نشست پیگیری رفع مشکلات طرح‌های معدنی با حضور مدیران سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران عنوان کرد: با تعریف پروژه‌های جدید در حوزه معادن و صنایع معدنی استان بوشهر و برقراری همکاری‌های بیشتر میان این دو سازمان می‌توان زمینه سرمایه گذاری در حوزه صنایع معدنی را گسترش داد.

وی با اشاره به نگاه مثبت و مطلوب سازمان ایمیدرو به استان بوشهر افزود: صنایع معدنی در استان بوشهر از ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه صادرات مواد معدنی برخوردار است که تکمیل زیرساخت‌ها مربوطه می‌تواند کمک به رشد اقتصاد و ارزش افزوده مواد معدنی را به یک صنعت پیشران تبدیل کرد.

ایشان اظهار داشت: استان بوشهر یک استان تجاری است و به سمت صنعت در حال حرکت است و امیدواریم که معادن نیز به طور فعال‌تر فعالیت کنند که با قرار گرفتن همه این عوامل در کنار هم، باعث ایجاد تحول در فضای کسب و کار استان بوشهر خواهد شد.

وی در بحث زیرساخت‌ها تأکید کرد: باید با تعامل بیشتر به توسعه استان کمک کنیم تا با سرمایه گذاری در همه زمینه‌های مرتبط و مشارکت ایمیدرو بتوان بخش‌های دیگر را فعال کرد.

وی افزود: به طور کلی استمرار فعالیت در واحدهای معدنی استان بوشهر نیازمند همکاری بیشتر برخی دستگاه‌های اجرایی است.

وی گفت: ما از سازمان ایمیدور درخواست همکاری در تعریف چند طرح صنعتی داریم که به استان در جهت توسعه صنعتی، اشتغالزایی و بهبود شرایط اقتصادی منطقه کمک کند.

صفوی بیان کرد: هدف اصلی ما ایجاد زمینه مناسب برای توسعه صنعتی در منطقه است تا با توجه به نیازهای بازار داخلی و خارجی و به خصوص با نگاه صادراتی و با همکاری بیشتر، بتوانیم این طرح‌ها را به بهترین شکل ممکن اجرا کنیم و به تحقق اهداف مشترک دست یابیم.

کد خبر 5991996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha