۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۳:۰۶

امام جمعه نورآباد:

فرار شاه و بی‌توجهی حامیانش به او درس عبرتی برای همه طاغوت‌ها است

فرار شاه و بی‌توجهی حامیانش به او درس عبرتی برای همه طاغوت‌ها است

نورآباد - امام جمعه نورآباد گفت: آوارگی و فلاکت شاه در ۲۶ دی ماه و تحویل گرفته نشدنش توسط غرب درس عبرتی برای کسانی است که توصیه به نوکری آمریکا کرده و فکر می‌کنند حکومت طاغوت‌ ابدی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شاکری‌فر در خطبه‌های نماز جمعه این هفته نورآباد ابتدا گفت: توقیف نفتکشی که ۸ ماه قبل از کشورمان نفت دزدی کرده بود و اکنون با تغییر نام در خلیج فارس تردد می‌کرد را به نیروی دریایی ارتش تبریک می‌گویم و امیدواریم همانطور که با دزدان خارجی برخورد شد با ارز دزدان هم برخورد شود.

امام جمعه نورآباد ۲۶ دی ماه را سالروز حوادثی چون فرار شاه معدوم دانست و گفت: این آوارگی و فلاکت فرجام طاغوتی بود که ظلم و ستم پیشه کرده بود و در پایان کشورهایی که نوکری آنها را کرده بود هم تحویلش نگرفتند و درس عبرتی برای همگان شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین حسین شاکری‌فر ۲۷ دی ماه را نیز سالروز شهادت جمعی از جوانان انقلابی دانست که ۶۸ سال پیش به عنوان فداییان اسلام در برابر طاغوت ایستاده بودند و در دفاع از حق جان خود را از دست دادند.

امام جمعه نورآباد در پایان از فضای همدلانه و خوبی که در نورآباد ایجاد شده قدردانی کرد و ضمن درخواست از مسؤولان جهت دستگیری از نیازمندان خواستار مشارکت باشکوه مردم در انتخابات مجلس آتی شد.

کد خبر 5992220

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha