۲۲ دی ۱۴۰۲، ۱۴:۵۶

امام جمعه پارس آباد:

شهرداری برای حل مشکل آبگرفتگی معابر شهری چاره اندیشی کند

شهرداری برای حل مشکل آبگرفتگی معابر شهری چاره اندیشی کند

پارس آباد - امام جمعه شهرستان پارس آباد گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر نقاط حادثه خیز را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اکبر باقری بنابی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان پارس آباد با اشاره به اینکه شهرداری و شورای اسلامی شهر نقاط حادثه خیز را شناسایی و نسبت به رفع آن اقدام کنند، اظهار کرد: به‌ دنبال بارش باران در پارس‌آباد بسیاری از مناطق مختلف شهری دچار آبگرفتگی و سیلاب می شود که در خیابان‌ها و کوچه‌های شهر پارس‌آباد زندگی اهالی شهر مختل می شود که از شهرداری و شورای اسلامی شهر چاره اندیشی در این خصوص را داریم.

وی ضمن تاکید بر ضرورت مدیریت و ساماندهی کشتار دام در پارس‌آباد گفت: مردم گوشت‌های قرمز بدون مهر و برچسب دامپزشکی نخرند و نظارت بر کشتار دام و کنترل امر مهر دام ذبح شده، تامین بهداشت غذائی و کنترل بیماری‌ها است.

امام جمعه شهرستان پارس آباد افزود: مسئولین در خصوص کشتار دام در برخی از قصابی‌های بین شهری و محورهای مواصلاتی و در حاشیه برخی از روستاها را مدیریت کرده و با متخلفین برخورد کنند.

حجت الاسلام باقری بنابی ضمن تبریک ماه رجب به فضیلت‌های ماه مبارک رجب پرداخت و عنوان کرد : ماه رجب بهترین ماه و با حرمت ترین ماه می‌باشد که بیشترین رحمت الهی در این ماه می‌باشد.

خطیب جمعه پارس آباد به اجرای مراسم اعتکاف اشاره کرد و افزود: اعتکاف مسیر تربیت الهی را برای مومن هموار می‌کند.

امام جمعه شهرستان پارس آباد ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، عنوان کرد: رعایت تقوای الهی باعث محفوظ ماندن از گزند گناهان می‌شود و همچنین تقوای الهی موجب تقویت علم و اراده و ثبات شخصیتی می‌شود.

کد خبر 5992312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha